استاندار فارس گفت: تکمیل واحدهای مسکونی صدرا بدون فراهم شدن زیرساخت ها و امکانات لازم برای اسکان مردم، برای ساکنان مشکل ساز خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷ 17 May 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:
سید محمد احمدی، یکشنبه در آیین بهره برداری از فاز اول اکوپارک صدرا، هدف از ساخت شهرهای جدید را اسکان سرریز جمعیت کلانشهرها دانست و افزود: شهر صدرا نیز از جمله شهرهای جدیدی است که با همین هدف ساخته شد اما با وجود اسکان جمعیت قابل توجهی در آن، هنوز امکانات و زیرساخت ها آن گونه که باید در آن آماده نشده است.

وی ادامه داد: همین عامل باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان ساکن در این شهر شده است که در صورت اتمام واحدهای مسکونی در دست ساخت و اسکان جمعیت جدید، این مشکلات تشدید خواهد شد.

او اظهار کرد: رفع مشکلات شهر صدرا و تامین امکانات مورد نیاز از جمله درخواست های اصلی شهروندان ساکن در این شهر و همچنین متولیان امور شهری است و به همین سبب ، مدیریت ارشد استان فراهم کردن این امکانات را در دستور کار خود قرار داده است.

احمدی، اکو پارک صدرا را یک مکان مناسب برای تفریح و آسایش مردم صدرا دانست و گفت: امیدواریم از این مجموعه به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

استاندار فارس، ابراز امیدواری کرد که سایر قسمت های پارک نیز به سرعت تکمیل و در اختیار مردم شهر صدرا قرار گیرد.

اکو پارک صدرا که از آن به عنوان بزرگترین اکو پارک شهری کشور یاد می شود در زمینی به مساحت 160 هکتار در دست ساخت است.

فاز نخست این مجموعه با 30 هکتار مساحت و صرف اعتباری در حدود 40 میلیارد ریال امروز (یکشنبه) به بهره برداری رسید.

اکو پارک محیطی است که ضمن انجام فعالیت های تفریحی در آن ، چگونگی برخورد با مسائل زیست محیطی از جنبه های گوناگون در قالب برنامه های آموزشی به همگان ارائه می شود.

شهر صدرا در 15 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار