مدیر عامل بیمارستان میلاد گفت: مرکز تحقیقات بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد به عنوان اولین مرکز تحقیقات مصوب بیمارستانی در حوزه سازمان تأمین اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرده که این مرکز توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت شد.
کد خبر: ۳۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 17 May 2015
به گزارش فارس محمودرضا فیاض با بیان این مطلب، افزود: مرکز پژوهش‌های بالینی بیمارستان در سال 1390 با تصویب هیئت مدیره بیمارستان تاسیس و شروع به فعالیت کرد و طی این مدت علاوه بر بررسی و اجرای طرح‌های پژوهشی متعدد و سایر فعالیت‌های مرتبط، پروسه تصویب و ثبت مراکز تحقیقاتی بالینی را در رشته‌های مختلف در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز کرده است.

وی اظهار داشت: بر اساس اهداف استراتژیک، انجام فعالیت‌های تحقیقاتی از سیاست‌های مهم بیمارستان میلاد بوده و در این زمینه توسعه مدیریت دانش و نوآوری در فرایندهای بالینی بیمارستان به عنوان یکی از اهداف استراتژیک تعریف شده است.

مدیر عامل بیمارستان میلاد با اشاره به فراوانی انواع بیماری‌های سرطانی در کشور و مراجعه تعداد انبوهی از آنها به بیمارستان میلاد، تصریح کرد: این بیمارستان تبدیل به یکی از مراکز مهم تشخیص و درمان اولیه انواع سرطان ها شده و وجود اطلاعات با اهمیت در خصوص تنوع و فراوانی بیماران، لزوم تحقیق و بررسی در خصوص جنبه‌های مختلف بیماری‌های سرطانی را سبب شده است.

وی گفت: به منظور افزایش ظرفیت علمی بیمارستان میلاد و حضور در مجامع علمی انکولوژی و انتقال تجارب ارزشمند تشخیصی و درمانی بیمارستان در قالب کنگره‌ها، مقالات و انتشار مجلات علمی، پژوهشی وزارت بهداشت نسبت به ثبت و صدور مجوز تاسیس مرکز تحقیقات بالینی سرطان بیمارستان میلاد اقدام کرده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار