سرمربی ماشین سازی اظهار داشت: 4 توپ آمد و ما 3 گل خوردیم.
کد خبر: ۳۵۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 08 January 2017
 فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: به نظرم زدن سه گل در یک بازی بسیار خوب است اما خوردن سه گل هم اتفاقی خوبی نیست و برای ما خیلی بد است. در مجموع 4 توپ آمد و ما 3 گل  خوردیم . دست ما امروز خیلی خالی بود. 

وی افزود: خیلی از بازیکنان ما در  حد ماشین سازی و لیگ برتر نیستند. از دروازه تا نوک حمله بچه ها تلاش کردند. از امین قاسمی نژاد تا پیام صادقیان تلاش کردند که برنده باشیم گفتم که از لحاظ روحی و روانی آماده بودیم اما از لحاظ تاکتیکی هنوز نیاز داریم بیشتر یاد بگیریم. به بحث داوری ورود نمی کنم. اکبریان از داوران خوب ماست. از کمک های او هم تشکر می کنم اما از کارشناسان می خواهم درباره داوری این دیدار نظر بدهند. ما امروز فقط سه نفر روی نیمکت داشتیم. 

سرمربی ماشین سازی بیان داشت: اشتباه فردی هم به خود من برمی گردد. اگر جوانی اشتباه می کند تقصیر من است آن بازیکن جوان است می خواهد به تیمش کمک کند اما روز ، روزش نیست. من به داوری گله مند بودم اما هیچ وقت اعتراض نمی کردم. گله مندم که چرا وقتی سانتر می کنند و غلامرضا رضایی بازیکن ما را هل می دهد داور خطا نمی گیرد این اتفاق چند بار رخ داد اما من اعتراض نمی کنم و باید کار دفاعی خودمان را تامین کنیم. ما گل های ساده از روی ضربات ایستگاهی خوردیم. اصلا نباید پنالتی می کردیم. باز خوب است که سه امتیاز را به رقیب مستقیم خودمان ندادیم.

وی خاطرنشان کرد: زمین مناسب باشد که کار کنیم شرایط خوب می شود. در حال حاضر فقط در سالن کار می کنیم. قول می دهم که نتایج مان بهتر شود و پیشرفت کنیم امیدوارم که مسوولان هم ما را حمایت کنند. باید به جوانان بها بدهیم. حتما استعدادی در او هست که در این تیم حضور دارد. با یک بازی نمی توان معیارها را سنجید. ما هم اشتباهات تاکتیکی را درست می کنیم تا نتایج  خوبی به دست بیاوریم.

وی درباره عدم حضور آندو در لیست 18  نفره ماشین سازی بیان داشت: آندو آبله مرغان داشت و نمی توانست بیاید. اگر او می آمد واگیر دار بود و امکان داشت اوضاع بدتر شود. حامد پاکدل هم به شهرش رفت. 6 نفر در تیم ما آبله مرغان گرفته اند. او دیشب به سختی صحبت می کرد. دلیلی ندارد هر تیمی بیاید و بگوید این بازیکن را می خواهم.استقلال اصول حرفه ای گری را رعایت نکرد. من هم گفتم اگر اینگونه است ما هم کاوه رضایی را می خواهیم. از لحاظ فنی اگر بازیکن مثل آندو پیدا کنم با رفتن او مشکلی ندارم. اگر بتوانیم از لحاظ مالی به گونه ای کار کنیم که به  جای آندو دو بازیکن بگیریم مشکلی ندارد. وجود آندو برای هر تیمی نعمت است.

کاظمی در پایان درباره جذب بازیکن جدید گفت: یک مهاجم سوری به جمع ما اضافه می شود. انشاالله شرایط تیم در آینده بهتر خواهد شد فردین عابدینی هم امروز کارتش حاضر نشد وگرنه می توانست بازی کند. /کاپ

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار