تابناک: گیتی پسند اصفهان با تمام مشکلاتی که داشت، حالا با پیروزی برابر منصوری قرچک به وضعیت آرامی رسیده اما از رویی به نظر می رسد این تیم قصد قهرمانی نداشته باشند و به جایگاه دومی یا سومی نیز راضی باشند.
کد خبر: ۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳ 08 February 2015
به گزارش تابناک، گیتی پسند تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال کشور این هفته با پیروزی 6 بر 1 برابر منصوری قرچک 39 امتیازی شد و ضمن جبران شکست هفته گذشته برابر مس سونگون توانست جایگاه دومی خود را در جدول تثبیت کند.

قرمزپوشان گیتی در این هفته با هتریک جاوید، 2 گل سعید افشار و تک گل افشین کاظمی از سد رقیب قدیمی خود گذشتند و به نوعی پیروز الکلاسیکو فوتسال ایران شدند. خوش شانسی دیگر که با این پیروزی نصبی شاگردان کشاورز شد، تساوی و عدم نتیجه گیری مدعیان لیگ بود.

مصاف آینده شاگردان کشاورز در هفته بیست و دوم برابر شاگردان رضا لک در تیم میثاق تهران است.

میثاقی ها هم این هفته توانستند در جدال با مقاومت البرز با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی برسند و خود را تا جایگاه دهم جدول بالا بکشند.

نکته قابل توجه این دیدار این است که لک فصل گذشته هدایت گیتی پسند را بر عهده داشت و از همین رو باید برابر شاگردان فصل پیش خود قرار گیرد.

مشکل اصلی که شاید از ابتدای لیگ در گیتی پسند وجود داشت مسائل مالی بود، مشکلی که خیلی از بازیکنان دلیل اصلی ناکامی ها و گل نشدن توپ ها را نیز آن می دانستند، البته گفته شده که باشگاه تمام تلاش خود را پرداخت معوقات قبلی بازیکنان انجام داده است.

گفتنی است، با وجود اینکه قرمزپوشان گیتی پسند در کورس قهرمانی قرار دارند و به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می آیند، اما عراقی زاده، سخنگو باشگاه تأکید داشته، هدف اصلی گیتی پسن در این فصل قهرمانی نبوده و به فکر ارائه بازی های مناسب هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار