عشق و علاقه به حرفه معلمی نشاط و وابستگی دانش آموزان و حس مسئولیتم باعث شد در سخت ترین شرایط در کلاس درس بمانم.
کد خبر: ۳۵۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 03 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده یکی از معلمان برتر جلوه های ایثار معلمی در یاسوج از وی تقدیر کرد.

در این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت : معلمی فرصت تجلی عشق ، تعهد و برترین جلوه یعنی آموختن به همنوع و در نتیجه ساختن انسان است.

هادی زارع پور گفت:همکار متعهد و وظیفه شناس ما در حوزه آموزش ابتدایی آقای بهزاد خردمندرو با احساس مسئولیت وظیفه معلمی خود را با وجود بیماری به نحو مطلوب انجام داد.
وی گفت:این معلم وظیفه شناس حدود 4ماه قبل از عمل جراحی وحدود یک ماه بعد از آن با وجود دیسک کمر وعدم توانایی سرپا ایستادن با استفاده از یک تخت تدریس در پایه سوم ابتدایی مدرسه 17شهریور یاسوج را ادامه داد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت:علاقه شدید و وابستگی جالب دانش آموزان به این معلم وعلاقه اش به انجام وظیفه الگویی از جلوه های زیبا معلمی است.

وی گفت:به پاس حق شناسی قدرشناسی وجلوه ایثار این معلم از وی تقدیر شد.

بهزاد خردمند رو معلمی که با وجود بیماری در ناحیه کمر در کلاس درس حضور یافت نیز گفت:عشق وعلاقه به حرفه معلمی نشاط و وابستگی دانش آموزان وحس مسئولیتم باعث شد در سخت ترین شرایط در کلاس درس بمانم.

وی گفت:توجه ویژه مسئولان آموزش وپرورش وسرکشی از اینجانب بزرگترین قدرشناسی برای من وخانواده ام می باشد.
در این دیدار مسئولان بیمه معلم کهگیلویه وبویراحمد به پاس احساس مسئولیت این معلم وظیفه شناس از وی تقدیر کردند.

پایدار مسئول بیمه کهگیلویه وبویراحمد هم گفت:اقدام ارزشمند آقای خردمندرو در تدریس دانش آموزان بر روی تخت در کلاس بیانگر حس وظیفه شناسی وعشق به معلمی والگویی برای جامعه ایثارگر معلمان است.

در این دیدار سیدبهاءالدین ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان  موسوی معاون تربیت بدنی وسلامت  سیدعلی اکبر هاشمی اصل مدیرآموزش وپرورش بویراحمد وتعدادی از رؤسای ادارات وکارشناسان آموزش وپرورش استان وشهرستان بویراحمد وبرخی فرهنگیان حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
معلم کدامه؟ گیج شدم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار