کد خبر: ۳۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 16 May 2015
رییس فدراسیون کبدی گفت: جلسه‌ای با مدیر کل ورزش و جوانان مازندران تشکیل دادیم و طبق آن قرار شد دهکده ساحلی را در این شهر احداث کنیم.

محمدرضا مقصودلو در گفتگو با خبرگزاری باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه ورزشهای ساحلی به خصوص کبدی ساحلی در استان مازندران عملکرد خوبی دارد بنابراین طی جلسه‌ای با مدیر کل ورزش و جوانان این استان قرار شد دهکده ساحلی را در مازندران احداث کنیم تا کبدی ساحلی رشد و توسعه بیشتری پیدا کند.

مقصودلو با اشاره به برنامه‌های فدراسیون کبدی بیان کرد: برگزاری مسابقات دانش‌آموزی و دانشجویی رقابتهای قهرمانی کشور و قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی ایران ازبرنامه های فدراسیون هستند همچنین برنامه‌هایی برای توسعه کبدی با همکاری معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش داریم که در این برنامه‌ها را در قالب جشنواره عملی می‌‌کنیم.

وی در خصوص رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا تصریح کرد: کنفدراسیون آسیا به ما پیشنهاد کرده که این مسابقات را شهریور ماه برگزار کنیم و به محض اینکه زمان دقیق رقابتها مشخص شود اردوی تیمهای ملی جوانان آقایان و بانوان را برگزار می‌کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولان می‌‌خواهیم با یک باور مثبت به رشته کبدی نگاه کنند تا بتوانیم با  برنامه‌ریزی دقیق از حمایت مسئولان کبدی را در سطح کشور توسعه بدهیم و نتایج درخشانی در رقابتهای مهم کسب کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار