معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های شهر در برگزاری جشن‌های دهه فجر گفت: بسته‌های فرهنگی کودکانه در دهه‌فجر توزیع می‌شود.
کد خبر: ۳۵۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 03 January 2017

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا پیرنیا  اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر بسته‌های فرهنگی کودکانه توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی نسل جدید به ویژه نوجوانان و کودکان با دستاوردهای انقلاب ادامه داد: در راستای آشنایی با ریشه‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی فعالیت‌های قابل توجهی صورت گرفته است که توزیع بسته نمایشگاهی دهه فجر بین کودکان و نوجوانان نمونه‌ای از این حرکت‌ها است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد با اشاره به محتویات این بسته فرهنگی خاطر نشان کرد: این بسته تبلیغی و ترویجی شامل بروشور‌های استکبارستیزی متناسب با گروه سنی هدف است.

وی از دیگر اقدامات شهرداری در خصوص بزرگداشت دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: فضا سازی شهری، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، اجرای تئاتر خیابانی، برپایی ایستگاه نقاشی، برگزاری پویش مردمی قهرمان شهر من و... از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

پیرنیا بیان داشت: البته بخشی از بسته‌های فرهنگی کودکانه در طول مسیر راهپیمایی در روز 22 بهمن توزیع خواهد شد.

وی تزئین و آذین بندی ساختمان اداری و سطح شهر با نصب پرچم، تجلیل از جانبازان انقلاب به منظور تکریم از مقام والای ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا نیز از دیگر برنامه‌های این دهه است که البته برنامه‌های دیگری نیز تدارک دیده شده که متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار