کد خبر: ۳۵۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 03 January 2017
این دانشگاه که وظیفه آموزش معلمان آینده این سرزمین را به عهده دارد مدت هاست که بدون رئیس و به صورت سرپرستی اداره می شود و لازم است که مسئولان نسبت به انتخاب رئیس جدید این دانشگاه بر اساس شایسته سالاری جهت سر و سامان دادن به امور آموزشی و رفاهی این دانشگاه اقدام نمایند.
بنا بر اطلاعات واصله از طرف تعدادی از دانشجویان این دانشگاه در یاسوج،دو گزینه به عنوان ریاست این دانشگاه در کهگیلویه و بویراحمد مطرح می باشد.
گزینه اول دکتر حجت الله هاشمی از اصلاح طلبان استان و کهگیلویه بزرگ رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان لنده و البته از آزادگان سرافراز دفاع مقدس که دارای سوابق خوب مدیریتی و علمی می باشد.
گزینه دوم : دکترنوروز هاشمی از ترک زبانان گچساران و سابقه اصولگرایی که مورد حمایت تاجگردون نماینده حوزه انتخابیه گچساران و باشت می باشد و البته این هاشمی بدون هیچ سابقه مدیریتی هست.
این روزها که تاجگردون در انتخاب مدیران استانی به دو راه یا گچسارانی و یا غیر بومی متوسل شده که عزل دکتر چمن از فرزندان شایسته استان و شهرستان چرام رقم خورد و بنا بر اخبار رسیده با حمایت تاجگردون ،دکتر ایلامی نورآبادی رئیس دانشکده علوم پزشکی استان شد.
اگر فرض را بر شایسته سالاری بگیریم و ادعایی که بارها توسط مدیران و نمایندگان مطرح شده و همچنین نیرویی با تفکرات نزدیک به دولت و اصلاح طلب چرا تاجگردون از یک نیروی فاقد سابقه مدیریتی و همچنین بدور از سوابق نزدیک به دولت تدبیر و امید و اصلاحات حمایت می کند.
اما تکلیف حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ و عدل هاشمی در دفاع از فرزندان شایسته چهار شهرستان حوزه انتخابیه خود چه می باشد آیا این بار وی و دکتر خادمی جلوی تاجگردون خواهند ایستاد .
اگر طبق قانون نمایندگان نباید در عزل و نصب ها دخالت کنند چرا این روزها فضای مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد تحت تاثیر دخالت نمایندگان بخصوص تاجگردون می باشد و تکلیف دیگر نمایندگان استان یعنی غلام محمد زارعی و عدل هاشمی پور چیست؟
حامیان دولت تدبیر و امید و اصلاح طلبان ،منتظر تصمیم تاریخی مسئولان کشوری و استانی خصوصا استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای انتخاب رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد هستند./صبح خرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار