لیگ دسته دوم فوتبال/
در چارچوب رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در یکی از دیدارهای عقب افتاده، تیم بعثت کرمانشاه در دیداری خانگی به مصاف نفت و گاز گچساران شگفتی ساز رقابت های جام حذفی خواهد رفت.
کد خبر: ۳۵۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 02 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، تیم بعثت کرمانشاه در حالی پذیرای نفت و گاز گچساران خواهد بود که با توجه به فاصله امتیازی خود بهترین فرصت را دارد تا به رده دوم جدول رده بندی گروه اول صعود کند.
اختلاف دو امتیازی بعثت و نفت و گاز و نزدیکی آن ها به تیم های بالانشین جدول سبب شده دیدار امروز این دو تیم از حساسیت بسیار زیادی برخوردار باشد و می توان گفت پیروزی برای هرکدام آن ها از نان شب نیز واجب تر است.
در این میان شرایط برای بعثتی ها بسیار بهتر است چرا که دو امتیاز از حریف امروز خود جلوتر و با صدر جدول تنها چهار امتیاز فاصله دارند، فاصله ای که در صورت پیروزی در دیدار خانگی امروز به یک امتیاز کاهش پیدا می کند و می تواند این تیم را تا رده دوم نیز بالا بکشاند.
تیم بعثت که تا میانه های نیم فصل اول بسیار خوب و مقتدرانه ظاهر و حتی چند هفته ای نیز صدرنشین گروه بود به ناگاه دچار افت و فراز و نشیب شد و تا رده های پنجم و ششم جدول نیز پائین آمد اما پیروزی در دو دیدار نخست نیم فصل دوم و وجود یک بازی عقب افتاده که امروز انجام می شود امیدها را برای این تیم زنده نگاه داشت.
حریف امروز بعثت، شگفتی ساز جام حذفی لقب گرفت تا جایی که موفق شد استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و فولاد خوزستان تیم ششم لیگ برتر را از پیش رو بردارد و تا مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کند، هرچند با شکست برابر تراکتورسازی از راه یابی به نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر باز ماند.
بعثت اگر می خواهد یکبار دیگر خود را به عنوان یک مدعی در گروه مطرح و جزو تیم های صعود کننده به مرحله دوم رقابت ها باشد چاره ای جز پیروزی در دیدار امروز برابر نفت و گاز ندارد.

** آماده پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران و صعود به رده دوم جدول هستیم
حمید کللی فر سرمربی تیم بعثت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه روحیه و انگیزه بازیکنان تیم در آستانه دیدار حساس مقابل نفت و گاز بسیار مناسب است و به طور قطع به چیزی جز پیروزی و صعود به رده دوم جدول فکر نمی کنیم.
وی با بیان اینکه دو پیروزی متوالی در هفته های آغازین نیم فصل دوم انگیزه بازیکنان بعثت را مضاعف کرده، ادامه داد: در این دیدارها بازیکنان ما ثابت کردند که فعل خواستن را می توانند به خوبی صرف و با انگیزه بالای خود در هر مسابقه ای صاحب پیروزی شوند.
کللی فر گفت: شناخت خوبی از تیم نفت و گاز داریم و می دانیم که آن ها هم برای سه امتیاز به کرمانشاه آمده اند اما با تمام وجود سعی می کنیم سربلند از این کارزار سخت بیرون آمده و به جایگاهی که استحقاق آن را داریم برسیم.
سرمربی بعثت گفت: بازی مقابل نفت و گاز گچساران با توجه به شرایط موجود یکی از سخت ترین و حساس ترین دیدارهای این فصل بعثت است که مطمئنم با همت بازیکنان و همراهی هواداران سربلند از آن بیرون خواهیم آمد.
وی در پایان گفت: تیم بعثت 2 هدف عمده را دنبال می کند که اولین آن صعود از گروه خود به مرحله دوم و دومی هم راه یابی به لیگ آزادگان است که انشاالله به آن ها دست خواهیم یافت.
نماینده کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور در پایان هفته پانزدهم از 14 مسابقه خود صاحب 25 امتیاز شده و در رده پنجم قرار دارد و تیم نفت و گاز نیز با 13 مسابه 23 امتیاز اندوخته دارد و در مکان ششم قرار گرفته است. 
مسابقه حساس تیم های بعثت کرمانشاه و نفت و گاز گچساران از ساعت 14 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار