گزارش تابناك تاثيرگذار بود
با توجه به اينكه بليط فيلم‌هاي جشنواره در تهران از هفته‌ها قبل پيش‌فروش شده، چگونه است كه در استان البرز شاهد صندلي‌هاي خالي هستيم؟"
کد خبر: ۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴ 08 February 2015

به گزارش تابناك – البرز: در سومين روز از اكران فيلم‌هاي منتخب جشنواره بين‌المللي فيلم فجر در سينما هجرت كرج، خبرنگار تابناك با حضور در اين سينما، گزارش داد كه در زمان اكران فيلم‌ها بخشي از صندلي‌ها و در حدود يك سوم سالن در 3 شب نخست خالي است.
در اين گزارش آمده بود كه "با توجه به اينكه بليط فيلم‌هاي جشنواره در تهران از هفته‌ها قبل پيش‌فروش شده و در روز نمايش حتي در بازار سياه نيز براي بعضي آثار نمي‌توان بليط تهيه كرد، چگونه است كه در استان البرز شاهد صندلي‌هاي خالي هستيم؟"
خبرنگار تابناك در همين زمينه با ابراهیم شریفی معاون سينمايي اداره ارشاد استان البرز گفت‌و‌گويي انجام داد كه وي در پاسخ به چرايي خالي بودن برخي از صندلي‌هاي سينما گفت: من معتقدم نيستم كه مردم البرز از اين جشنواره استقبال نكرده و يا استقبال آنها اندك بوده است، چرا كه اكثر بليط‌ها به فروش مي‌رسد.
وي متذكر شد: با اين حال معتقدم نبايد در زمان اجراي جشنواره حتي يك صندلي خالي هم داشته باشيم و به نظر من مهمترين دليل عدم اطلاع‌رساني مطلوب و گسترده است.
شريفي در پايان تاكيد كرد: به طور قطع اگر تبلیغات و اطلاع‌رسانی لازم از زمان اکران و عنوان فیلم‌ها صورت گیرد،‌ در روزهای باقی مانده،‌ تعداد حاضران در سینما افزایش می‌یابد.
يك روز پس از انتشار اين گزارش، از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز خبر مي‌رسد كه راهكارهايي براي افزايش تماشگران فيلم‌هاي فجر اتخاذ شده است.
در همين زمينه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از تخفیف ویژه بلیت‌های سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای دانشجویان، دانش آموزان و خانواده‌های اصحاب رسانه استان خبر داده است.
سید موسی حسینی کاشانی در خبري كه روابط عمومي اين اداره منتشر كرده،‌ گفته است": امسال در سی و سومین جشنواره فیلم فجردر البرز 10 فیلم منتخب این جشنواره برای اکران درنظرگرفته شده است.
وی افزود: بنا به درخواست مکرر دانشجویان و دانش آموزان برای تماشای فیلم‌های جشنواره فجر از این پس همه دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی با تخفیف نیم بها به تماشای فیلم‌های سی و سومین جشنواره فجر در سینما هجرت کرج بنشینند.
دبیر اجرایی سی و سومین جشنواره فیلم فجر درالبرز گفت: براساس تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز این تخفیف شامل دانش آموزان استان نیز خواهد شد که مدیران مدارس با ارائه معرفی نامه به معاونت هنری سینمایی این اداره کل مراجعه نمایند و از تخفیف 50 درصدی بلیت ها بهره‌مند شوند.
حسینی کاشانی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند به صورت رایگان فیلم‌های این جشنواره را نظاره کنند و خانواده‌های آنان نیز از تخفیف 50 درصدی برخوردار خواهند شد.
سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 15 الی 24 بهمن ماه جاری در سینماهجرت کرج در حال برگزاری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار