استاندار خراسان رضوی گفت: فراهم کردن زمینه زیارت اقشار کم بضاعت از سوی کمیته امداد خراسان رضوی در دستور کار قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۹ 15 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در دیدار با مدیرکل جدید کمیته امداد خراسان رضوی، تاسیس کمیته امداد را یکی از یادگارهای ماندگار امام خمینی(ره) به مردم محروم، مستضعف و انقلابی معرفی و اظهار داشت: تلاش برای تحقق اهداف در چهارمین دهه انقلاب شکوهمند اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب و سایر خدمتگزاران نظام دنبال می‌شود.

وی حمایت از خانواده‌های بی بضاعت را یکی از اصلی ترین رسالت‌های کمیته امداد دانست و اظهار داشت: این پشتیبانی باید تا زمان بهبود وضعیت اقتصادی و رسیدن اشخاص و خانواده‌ها به خودکفایی ادامه پیدا کند.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر لزوم مقابله با پدیده حاشیه نشینی در استان، گفت: در خراسان رضوی بیش از دو هزار و 550 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد که کمیته امداد امام خمینی(ره) با پشتیبانی لازم از اقشار کم درآمد می‌تواند میزان مهاجرت به شهرها را کاهش دهد.

وی پراکندگی جمعیت در روستاها را یکی از مشکلات موجود برشمرد و افزود: تلاش برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی میل به ماندگاری در روستاها را افزایش می‌دهد.

رشیدیان ادامه داد: این نهاد با حمایت از جوانان در روستاها روحیه کار شرافتمندانه را در آنان نهادینه کرده و مهاجرت ها را کاهش می‌دهد.

استاندار خراسان رضوی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برای ارتقای شرایط معنوی مددجویان شرایط برای زیارت ارزان اقشار کم بضاعت را در دستور کار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار