مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تجلیل 255 دانش آموز نخبه دوره دوم متوسطه استان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 29 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در همایش تجلیل از برترین های آموزش دوره دوم متوسطه استان اظهار داشت: آموزش و پرورش اساساً یک دستگاه حاکمیتی، سرمایه ای و استراتژیک است.
وی افزود: انتظار می رود تمام دستگاه های استان به نهاد آموزش و پرورش کمک کنند، آموزش و پرورش فقط یک اداره کل نیست، بلکه همه ارکان آن مهم و قابل توجه است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: در آموزش و پرورش هر کار و فعالیتی انجام شود، هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری کرده ایم و آینده مملکت و کشور ساخته شده است.
سالار قاسمی تصریح کرد: دانش آموزان و معلمان باید در تمامی امور علاوه بر تلاش و پشتکار در کارها، به خداوند توکل کنند و از یاد خدا غافل نشوند، امروز از دانش آموزان برتر تقدیر کرده ایم، کسانی که در کنکور موفق شده اند، یا درالمپیادهای مختلف شرکت کرده اند و برتر شده اند و همچنین نفرات برتر معدل کتبی دروس نهایی و جشنواره خوارزمی مورد تقدیر قرار گرفته اند.
ایشان اضافه کرد: در این همایش از 255 نفر دانش آموز برتر و 45 نفر دبیر و مدیر برتر مدارس دوره دوم متوسطه که فعالیت چشمگیر داشته اند، مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند، البته همه دانش اموزان و دبیران و فرهنگیان استان تلاش وافری دارند و همه موفقیت ها در آموزش و پرورش استان نتیجه تلاش و زحمات همه فرهنگیان استان حاصل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار