رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر یزد از برپایی نمایشگاه نماز و انتظار در محل کارخانه جنوب یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۵۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ 28 December 2016

به گزارش تابناک یزد،وحیدرضا خباززاده یزدی در نشست علنی شورای شهر یزد اظهار داشت:موضوع برپایی نمایشگاه نماز و انتظار در محل کارخانه جنوب یزد مطرح است که کاری ارزشمند به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: شایسته است برای برپایی این نمایشگاه از نظرات کارشناسان مذهبی و خبرگان در این زمینه نیز بهره برد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر یزد با بیان اینکه نمی‌توان همه وقت شورا را برای طرح‌های شهرداری گذاشت گفت: باید در شورای شهر به مسائل شهری و رفع مشکلات و نیازهای مردم نیز پرداخته شود و اجرای طرح‌های متعدد نیز باید با نظر مردم همراه باشد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد با اشاره به لزوم ارائه طرح برای تغییر کاربری کارخانه جنوب یزد گفت: تغییر کاربری کارخانه جنوب به مصوبه شورای شهر نیاز دارد.

مرتضی شایق با بیان اینکه رها کردن این بنا به صورت بلااستفاده دردی دوا نمی‌کند ادامه داد: بیش از 24 ماه از خرید شهرداری در این زمینه می‌گذرد اما همچنان طرحی برای تغییر کاربری ارائه نشده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد با بیان اینکه شهرداری به همه شهر خدمت می‌کند و باید مجموعه خود را نیز تامین کند عنوان کرد: هنوز شهرداری برای مجموعه خود و تامین رفاهیات و امکان تفریح زیرمجموعه خود برنامه‌ای ندارد اما می‌تواند در این خصوص از محل کارخانه جنوب یزد استفاده کند.

وی افزود: لازم است شهرداری برای اجرای طرح‌هایی که برای کارخانه جنوب یزد در نظر دارد برای اخذ مصوبه به شورای شهر ارائه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار