دبیر هیأت کاراته قزوین:
دبیر هیأت کاراته استان قزوین با اشاره به تیم کاراته این استان در دوازدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام ایران زمین گفت: کاراته قزوین در این دوره از مسابقات ثابت کرد که می‌تواند به عنوان قطب کشوری این رشته جذاب مطرح باشد.
کد خبر: ۳۴۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 26 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا داوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به تیم کاراته استان قزوین در دوازدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام ایران زمین گفت: کاراته این استان در این دوره از مسابقات ثابت کرد که می‌تواند به عنوان قطب کشوری این رشته جذاب مطرح باشد.

وی افزود: در این مسابقات بهمن عسگری کاراته‌کای نام‌آور قزوینی توانست با درخشش خیره‌کننده خود مدال طلا را به گردن بیاویزد و سایر کاراته‌کاهای منتخب استان که در این مسابقات شرکت کرده بودند، کارنامه موفقی داشتند که در این میان می‌توان به امیرحسین بابایی قهرمان خوش‌آتیه و دلاور کاراته استان اشاره کرد که موفق شد در این دوره از رقابت‌ها که با حضور کاراته‌کاهایی از 6 کشور به مدت 2 روز در تهران برگزار شد، خوش بدرخشد.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین گفت: بابایی کاراته‌کای قزوینی با کسب پنج پیروزی قاطع برابر ملی‌پوشان خوب جوانان ایران توانست مدال طلای وزن منفی 61 کیلوگرم این رقابت‌ها را از آن خود کند که در این رقابت‌ها مجید سانی‌خانی به عنوان مربی در کنار وی حضور داشت.

داوری عنوان کرد: ایوب ایوب‌نژاد همراه مربی خود اصغر عباسی یکی دیگر از قهرمانان خوش‌آتیه و دلاور کاراته قزوین هم موفق شد مدال نقره دوازدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام ایران زمین را از آن خود کند؛ وی با کسب چهار پیروزی قاطع از جمله برتری برابر کاراته‌کای عراق به فینال وزن منفی 55 کیلوگرم رسید و با شکست از احسان محمدی به مدال نقره دست یافت.

این مسؤول ورزشی گفت: بانوان منتخب تیم کاراته قزوین با حضور در این مسابقات خوش درخشیده و توانستند عناوین متعددی را کسب کنند.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین بیان کرد: در این رقابت‌ها فاطمه باقری، لیلا برجعلی، فاطمه منتظری، مریم کبیری موفق به کسب مدال طلا شدند و ارنیکا سلیمانی مدال نقره و فاطمه سیاهکلی‌مرادی توانست مدال برنز را از آن خود کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار