فرماندار سلماس در جلسه شوراي هماهنگي مديريت بحران گفت: با ریزش برف که از بامداد شب گذشته در شهرستان آغاز شده و هم اکنون ادامه دارد 20 دستگاه خودرو آتش نشانی پیشرو همراه با ست امدادی در 4 ایستگاه سلماس و تازه شهر ،8 پایگاه اورژانس جاده ای با 10 دستگاه آمبولانس و 2 ست امداد جاده ای آماده ارائه خدمات به مردم هستند.
کد خبر: ۳۴۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 25 December 2016
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در سلماس ، فرماندار سلماس در جلسه شوراي هماهنگي مديريت بحران گفت: با ریزش برف که از بامداد شب گذشته در شهرستان آغاز شده و هم اکنون ادامه دارد 20 دستگاه خودرو آتش نشانی پیشرو همراه با ست امدادی در 4 ایستگاه سلماس و تازه شهر ،8 پایگاه اورژانس جاده ای با 10 دستگاه آمبولانس و 2 ست امداد جاده ای آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

حاجي عليلو افزود: 3 دستگاه آمبولانس هلال احمر این شهرستان به همراه 4 تیم واکنش سریع در این شهرستان آماده امداد رسانی در صورت بروز حوادث احتمالی هستند.

وی اضافه کرد: شهرداری سلماس با 16 دستگاه خودرو برفروبی نسبت به پاکسازی معابر پس از ریزش برف اقدام کرده است و از خیابان های اصلی شهر عملیات شن ریزی و نمک پاشی را انجام داده است و این فعالیت همچنان ادامه دارد.

اجی علیلو  اظهار کرد: با تلاش نیروی های شرکت برق ، گاز و آب  از زمان آغاز بارش برف هیچ موردی خاموشی، قطعی گاز و آب در این شهرستان نداشتیم و9گروه پیگیری اتفاقات و خدمات رسان این شرکت ها با 30 نفر نیروی آماده باش جهت امداد در اتفاقات آماده رفع بروز مشکل هستند.

وی گفت: راه ارتباطی 15 روستای بخش کوهسار این شهرستان که به علت بارش برف، کولاک و یخبندان از شب گذشته مسدود شده بود ، از اولین ساعات  امروز با تلاش راهداران بازگشایی شد و عملیات برفروبی با 30 دستگاه خودرو برفروب سبک و سنگین در اکثر راه های ارتباطی شهری و روستای این شهرستان برای جلوگیری از انسداد راه های ارتباطی با مرکز شهرستان ادامه دارد.

حاجی علیلو اشاره کرد : ذخیره 150 هزار لیتر سوخت زمستانی در دهیاری های شهرستان و بخصوص مدارس روستاهای بخش کوهسار   قبل از شروع بارندگی انجام شده است و  روستاهایی که در شرایط بارندگی راه ارتباطی آنها مسدود میشود و همچنین مدارس روستایی در این حوزه مشکلی ندارند.

فرماندار شهرستان سلماس با تاکید بر جلوگیری از سفرهای غیرضروری تا آخر هفته، گفت: بیشتر مناطق و راه های مواصلاتی با بارش برف سفیدپوش شده است و بارش برف، لغزندگی جاده ها را به همراه دارد که باید از سفرهای غیرضروری جلوگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار