تابناک: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف 29 نفر شتر قاچاق شده در نائین خبر داد و گفت: در بازرسی‌های بعمل آمد نیز یک انبار بزرگ که حاوی 600 کیسه تخمه آفتابگردان است، کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۳۴۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 24 December 2016
تابناک اصفهان: ستار خسروی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي اصفهان مطلع شدند فردي اقدام به دپو و انبار مقدار زيادي تخمه آفتابگردان كرده كه رسيدگي به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
وي ادامه داد: کارآگاهان پليس آگاهي پس از هماهنگي با مقام قضائي به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسي از انبار 600 کيسه تخمه آفتابگردان قاچاق کشف كردند.
سرهنگ خسروي بيان کرد: ارزش کالاي کشف شده توسط كارشناسان مربوطه يك ميليارد ريال اعلام شده است .
 
اين مقام انتظامي اضافه كرد: در اين خصوص يك نفر دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.
 
وی بیان داشت: همچنین ماموران انتظامي مستقر در ايستگاه ايست و بازرسي شهيد شرافت شهرستان نائين حين كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه كاميون كشنده اسكانيا مشكوك و آن را متوقف كردند.
 
وي ادامه داد: در بازرسي به عمل آمده مشخص شد اين خودرو حامل تعداد 29 نفر شتر قاچاق و فاقد مجوزهاي لازم مي باشد .
 
اين مقام انتظامي بيان داشت: ارزش اين احشام توسط كارشناسان مربوطه يك ميليارد و 100 ميليون ريال اعلام شده است ،در اين رابطه راننده دستگير و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار