فرمانده انتظامی جهرم گفت: قاتل فراری که در شیراز مرتکب قتل شده بود، پس از گذشت 6 سال از وقوع جرم توسط پلیس آگاهی جهرم شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۳۴۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 21 December 2016
تابناک فارس به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس: عبدالعظیم انصاری اظهار داشت: در سال 1389 در شهرستان شیراز گزارش قتلی به پلیس اعلام و در بررسی‌ها مشخص می‌شود که مرد جوانی به علت اختلافات قبلی، فردی را با اسلحه غیرمجاز به قتل رسانده و متواری شده است.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده پلیس مشخص شد که قاتل فراری در این مدت به‌صورت مخفیانه در اطراف شهرستان جهرم زندگی می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه این متهم فراری را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه در حالی‌ که گمان نمی‌کرد توسط مأموران شناسایی شود، دستگیر شد.

انصاری با اشاره به اینکه متهم به قتل در شیراز در سال 1389 اعتراف کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه قاتل، یک اسلحه کلاشینکف و مقادیری مهمات مربوطه کشف شد.

وی بابیان اینکه قاتل 33 ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان خود و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار