مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه:
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: تا آخر فصل راه زیادی باقی مانده و تیم ما هنوز از مدعیان اصلی صعود به مرحله بعد مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور محسوب می شود.
کد خبر: ۳۴۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 19 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،افشین حسنی روز دوشنبه اظهار کرد: تیم بعثت در این فصل بازی های بسیار خوب و زیبایی ارایه کرده و حتی در مسابقاتی نیز که شکست خورده چیزی از حریف کمتر نداشته است.
وی افزود: بازیکنان ما در هر مسابقه بیش از پنج فرصت گلزنی روی دروازه حریف ایجاد می کنند اما متاسفانه آن ها را با بی دقتی از دست می دهند.
حسنی خاطرنشان کرد: با تغییر و تحول صورت گرفته در کادر فنی و آمدن کللی فر امید داریم تا در نیم فصل دوم با قدرت بیشتری به کار خود ادامه دهیم.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با اشاره به اینکه این تیم هم اکنون در رده ششم جدول رده بندی گروه اول قرار دارد، گفت: یک بازی کمتر از چهار تیم اول گروه برگزار کرده ایم که اگر در آن پیروز شویم به سه امتیازی صدر جدول می رسیم.
وی خاطرنشان کرد: قصد داریم در تعطیلات نیم فصل که تا هشتم دی ادامه دارد، 6 بازیکن جدید به ترکیب خود اضافه کنیم که عمدتا مهاجم و هافبک خواهند بود تا بتوانیم خط حمله خود را تقویت کنیم.
حسنی گفت: تیم بعثت مسابقه بعدی خود را هشتم دی مقابل شهباز نوژان البرز تیم آخر گروه برگزار می کند که پیروزی در این دیدار می تواند باعث صعود یکی دو پله ای ما در جدول و نزدیک شدن به صدر شود.
وی در پایان گفت: هواداران باشگاه مطمئن باشند تیم بعثت در نیم فصل دوم باز هم در قامت یک مدعی تمام عیار ظاهر خواهد شد و با نیت پیروزی در هر مسابقه وارد زمین خواهد شد تا بتوانیم با کمک آن ها راهی مرحله بعد و در نهایت لیگ آزادگان شویم.
تیم بعثت کرمانشاه تاکنون 13 مسابقه در این فصل برگزار کرده که در آن ها صاحب هفت پیروزی، پنج تساوی و یک شکست شده و با تفاضل گل مثبت 3 و کسب 22 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی گروه اول قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار