جشنواره تجلیل از یکصد دانش آموز دختر و پسر مسابقات علمی ، فرهنگی و هنری مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 16 December 2016
به گزارش تابناک یزد،فرماندار مهریز در این جشنواره علمی که به همت جراح برتر کشور و استان یزد سید خلیل فروزان نیا برگزار شد با تبریک موفقیت های دانش آموزان مهریزی در مسابقات علمی ، فرهنگی و هنری به اهمیت تلاش برای رسیدن به قله های ترقی مطالبی بیان کرد.
سید محمد رستگاری افزود: دانش آموزان مهریز در سال های اخیر در درس و همچنین مسابقات فرهنگی و هنری در سطح استان و کشور خوش درخشیده اند و این نشان دهنده توان و استعداد آنها است.
فرماندار شهرستان مهریز گفت: آینده از آن جوانانی است که با همت بلند برای رسیدن به سعادت و پیشرفت همواره در فعالیت هستند و خوشبختانه در این شهرستان شاهد این توفیق ها هستیم .
رستگاری گفت: باید از فرصت جوانی و ظرفیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کسب علم و دانش و ارتقای فرهنگی و هنری بهره گرفت.
همچنین سید خلیل فروزان نیا خیر کشور و استان یزد در این جشنواره خدمت به نسل جوان و عرصه مهم تعلیم و تربیت را یک توفیق بزرگ ذکر کرد که باید قدر آن را به عنوان یک سعادت دانست.
همچنین مدیر آموزش و پروش شهرستان مهریز از همکاری خیر و فرهنگیان و دانش آموزان قدردانی کرد و گزارشی از برگزاری این جشنواره با هدف تجلیل از دانش آموزان نخبه علمی و هنری ارائه داد.
در پایان جشنواره از یکصد دانش آموز نخبه شهرستان مهریز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
شهرستان مهریز دارای 9 هزار دانش آموز و یکصد مدرسه است و در 30 کیلومتری یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار