امام جمعه ابرکوه گفت: به فضل خداوند متعال توطئه های شوم دشمنان و استکبار به دلیل وحدت منسجم شیعه و سنی درجهان اسلام یکی پس از دیگری نقش برآب و بی اثر شده است .
کد خبر: ۳۴۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 14 December 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی  با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت پیامبرگرامی اسلام (ص) و صادق آل محمد (ع) و هفته وحدت اظهار داشت : پیامبر گرامی اسلام (ص) برای تکمیل دین اسلام و منادی وحدت امت اسلامی ظهور کرد .
وی با بیان اینکه همبستگی و وحدت بین مسلمانان جهان اسلام به ابتکار امام خمینی(ره) است افزود: ملت های مسلمان و پیروان مذاهب اسلامی از شیعه و سنی باید هوشیارانه در قبال دسیسه ها ی تفرقه افکن دشمن برخورد کنند.
حسینی ادامه داد: امروز وحدت مهمترین موضوع در جهان اسلام و از واجبات است که مسلمانان با همدلی و هماهنگی در مقابله با توطئه های آمریکا و اسرائیل با هم وحدت داشته باشند.
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد : در هفته وحدت شیعه و سنی، بمناسبت سالروز میلاد رسول گرامی اسلام (ص) در کنار هم سرود وحدت می خوانند.
وی بابیان اینکه هفته وحدت فرصت مناسبی برای بیان نقش تاثیر گذار وحدت و اتحاد در پیروزی های امت اسلامی است خاطرنشان کرد: اتحاد و انسجام شیعه و سنی حول محور ولایت فقیه موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا شده است و ایران به پیروزی های بزرگی دست یافته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار