تیم والیبال کریمه قم در پایان نیم فصل اول مسابقه‌های لیگ دسته اول والیبال مردان کشور، آخرین مسابقه خود در دور رفت را در مازندران برگزار می‌کند.
کد خبر: ۳۴۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 14 December 2016
به گزارش تابناک قم، لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور اکنون به میانه راه خود رسیده است و تا حدود زیادی وضعیت تیم‌های مدعی صعود مشخص شده است.

تیم والیبال کریمه قم که این روزها وضع ناخوشایندی در جدول این مسابقه‌ها دارد در آخرین مسابقه خود در نیم فصل راهی مازندران شده است تا امروز در آمل برابر تیم کاله جوان این شهر صف‌آرایی کند.

کریمه در هر 6 بازی قبلی خود در این مسابقه‌ها بازنده شده است و با کسب یک امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی گروه خود قرار دارد و این امر نشان می‌دهد کریمه در این فصل شانسی برای صعود ندارد و باید به دنبال راهی برای قطع نوار شکست‌های متوالی و آزاردهنده خود باشد. 

شکست‌های پی در پی اوضاع نامناسبی برای کریمه ایجاد کرده است. هر ‌اندازه که کادر فنی کریمه از لزوم میدان دادن به جوانان و بی‌اهمیت بودن باخت‌ها برای این تیم سخن بگویند، تأثیر شکست‌های پی در پی در میان اذهان عمومی تأثیرگذاری خود را دارد و می‌تواند در بلندمدت به ضرر نماینده قم تمام شود. 

دیدار تیم‌های کریمه قم و کاله جوان آمل امروز چهارشنبه (24 آذرماه) از ساعت 16 در آمل انجام می‌شود و کاله روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی در این مسابقه دارد. 

آخرین تقابل کاله جوان آمل با نمایندگان قم به سال 93 برمی‌گردد که در آن سال، کاله در هر 2 بازی رفت و برگشت در قم و آمل پیروز میدان شد. آن‌ها ابتدا در قم برابر سفیر 3 بر صفر پیروز شدند و سپس در آمل 3 بر 2 سفیر را شکست دادند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار