مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از ابراز رضایت مردم از آموزش و پرورش در نظرسنجی ها خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 13 December 2016
ه گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در بازدید از حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از کار و تلاش این حوزه در جمع کارشناسان اظهار کرد: امروز در شرایط سختی در آموزش و پرورش قرار داریم، هم کمبودهای مالی داریم و هم شرایط سخت کار که در کشور به صورت کلی وجود دارد.
وی افزود: نتایج و رتبه های بسیار قوی که در شرایط سخت به دست آمده است، افتخار آمیزاست که انشااله در کتاب عملکرد منعکس خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: در نظرسنجی ها 60 درصد مردم از آموزش و پرورش راضی هستند که این مورد احساس رضایت را به دنبال دارد، این نشانه تلاش همه شما عزیزان است، من از زحمات همگی شما سپاسگزارم، برخی از اقدامات، امسال به بار خواهد نشست.
سالار قاسمی تأکید کرد: هدف گذاری در فعالیت ها و کار بسیار مهم است که باید در راستای اهداف حرکت کرد تا به نتیجه مطلوب رسید، اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان اتاق فکر باید عمل کند، تمامی کسانی که در اداره کل هستند به عنوان رهبر مجموعه باید عمل کنند، باید بدانند که در ستاد و مرکز قرار دارند که جایگاه والایی است، البته باید تمامی شئونات اداری را رعایت کرد.
ایشان در ادامه گفت: یکی از مشکلات ما در استان و در کشور رعایت نکردن رفتار سازمانی است و نداشتن اقتدار در جایگاه، حوزه تربیت بدنی با اکثر دستگاه ها مستقیماً ارتباط دارد که نقش کلیدی در شهر دارند، یکی از حوزه های موفق و پرتلاش، حوزه تربیت بدنی است که همه نیروها با انگیزه بالا کار می کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین  تصریح کرد: باید در استان و در کنار هم ، ایده، طرح، ابتکارات و خلاقیت های کیفی در هر حوزه داشته باشیم، باید در این زمینه ها فعالیت کنیم تا بتوانیم متفاوت از سایرین باشیم، باید جایگاه کشوری این حوزه را نیز بالا ببریم و سطح خود را ارتقاء ببخشیم.
قاسمی در ادامه بیان کرد: باید آموزش و پرورش استان را در بین 5 استان برتر کشور برسانیم و از ظرفیت خود و استان استفاده بهینه نماییم، در بحث بازدید و نظارت یکی از وظایف ذاتی حوزه ستادی نظارت راهبردی و نظارت کلیدی و نظارت کیفی است که این امر بسیار مهم است. بازدید از مدارس بسیار مهم است، بنده اعتقاد دارم مدارس ما امروز نسبت به گذشته در همه موارد، هم کمک مردمی و هم اقدامات انجام شده نسبت به سالهای قبل، وضعیت بهتری دارند
ایشان در اضافه کرد: حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی موضوع اول کشور است و این حوزه مورد مطالبه مقام معظم رهبری نیز است که باید در این زمینه فعالیت مطلوب انجام گیرد، همچنین بحث کانون حرکات اصلاحی بسیار مهم است که باید پیگیری شود، در حوزه سلامت کارشناسان و صاحبنظران فعالیت می کنند که بسیار فنی خواسته های خود را پیش می برند و این جای خوشحالی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار