مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از بررسی و رسیدگی به پرونده 72 راننده متخلف بخش حمل و نقل کالا و مسافر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 10 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، منوچهر سلمان زاده در کمیته تخصصی رسیدگی به تخلفات رانندگان اظهار کرد: طبق کمیسیون حقوقی ماده 12 رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل، تخلف 2 شرکت حمل و نقل کالا و مسافر بررسی و طبق قانون متخلفان به جریمه نقدی محکوم شدند.
وی تصریح کرد: کمیسیون حقوقی ماده 11 پس از رسیدگی به تخلف 72 راننده، کارت هوشمند 51 راننده لغو موقت، 20 راننده تذکر کتبی و یک راننده را نیز تبرئه کرد.
سلمان زاده ادامه داد: رعایت نکردن مقررات مربوط به تنظیم و نحوه صدور بارنامه، صدور بارنامه برای ناوگان فاقد مدارک مثبته (گواهینامه، کارت هوشمند، کارت سلامت و دفترچه ثبت ساعت)، صدور بارنامه برای ناوگان بدون تجهیزات ایمنی، حمل بار تجاری توسط ناوگان مسافربری، برخورد نامناسب با مسافران حین سفر از جمله تخلفات شرکت‌ های حمل و نقل بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل جاده ای سهم 90 درصدی جابجایی ها را در کشور دارد، افزود: تلاش می شود علاوه بر آموزش های عمومی و تخصصی رانندگان بخش کالا و مسافر در استان از طریق کنترل نامحسوس و نظارت بر فعالیت این بخش، سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده به مردم مطلوب و ارتقا یابد.
هم اینک 43 شرکت حمل و نقل مسافر با 250 دستگاه اتوبوس، یکهزار و 225 دستگاه مینی بوس و 880 دستگاه سواری کرایه و 44 شرکت حمل و نقل کالا در چهارمحال و بختیاری فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار