امام جمعه چرام : مردم درد بیکاری فرزندانشان را به خاطر این انقلاب تحمل می‌کنند اما درد بی‌عدالتی و تفاوت بین افراد و اشخاص ذی‌نفوذ برایشان تلخ است.
کد خبر: ۳۴۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 10 December 2016
مباحث مربوط به قوم گرایی و پارتی بازی در استخدام های استان کهگیلویه و بویراحمد ، به یکی از چالش های بسیار مهم تیم دولتی ها در این استان تبدیل شده است به گونه ای که بطور مرتب از رسانه ها و جدیدا از تریبون نماز جمعه ، افشاگری ها و اعتراضاتی صورت گرفته است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،سیدنورالله افشار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چرام از جمله کسانی بود که صریحا به استاندار هشدار داد و از وی خواست که بر اتفاقات مربوط به استخدام ها نظارت کافی داشته باشد.
وی در ادامه سخنان خود به برخی مسائل استانی و شهرستانی اشاره داشت و خاطرنشان کرد: مردم سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند و توقع آنان این است که مسئولان استان، عدالت را برای همه افراد و مناطق رعایت کنند.
امام جمعه چرام، ادامه داد: چرا باید برخی از ادارات استخدام‌های بدون ضابطه و قانون انجام دهند و کسی مانع نباشد، مردم درد بیکاری فرزندانشان را به خاطر این انقلاب تحمل می‌کنند اما درد بی‌عدالتی و تفاوت بین افراد و اشخاص ذی‌نفوذ برایشان تلخ است.
حجت‌الاسلام افشار خطاب به سیدموسی خادمی، گفت: آقای استاندار نظارت کنید، جلوگیری کنید، اگر نگاه تبعیض آمیز و غیرعادلانه و استخدام‌های بدون ضابطه را مانع نشوید، ناچارم از این تریبون به گونه‌ای دیگر سخن بگویم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
جناب آقای استاندار محترم خسته نباشید.
امابرادر من هیچ چیز سرجای خود نیست ..
میگی نه ؟؟؟
خب میگم خدمتتون ...
چرا باید معلم کارخودشو انجام نده بیاد تو اداره ای مسئولیت بگیره ک نمیدونه الفبای اون اداره چی هست ؟؟
چرا معلمی ک نمیتونه ماموریت اداری بنویسه ب دلیل اینکه باشغل آن سنخیتی نداره والی معلمان بازوهای توانمندی هستن ک در هرجایگاهی قابل احترامند بیادتو اداره ای مسئولیت بگیره ؟؟
چرا معلم در آموزش و پرورش حکم داشته باشه و در اداره ای دیگر رییس باشه ؟؟؟
آیا این مغایر با قانون نیست ؟؟ چرا معلم بخاطر مسئولیتی ک داره و اینکه بخان سرپوش بزارن ب دوشغله بودن آن حکمی میزنن تو آموزش و پرورش؟؟
آیا این معلم دیگر حواسی برای رسیدگی ب رسالت اصلی خود دارد ؟؟؟
آیا میتواند به بچه های معصوم مردم رسیدگی کند ؟؟
برای رضای خدا هم ک شده بزارید معلمان ب کار خود ادامه دهند . این کارها در دنیا و آخرت پیامدهای بدی برای شما مسئولین خواهد داشت بنده قدر دان اساتید علمی خود هستم ودست یکایک آنها را میبوسم و میفشارم اما در این بحث فقط نگران ساختارهای اداری شهرستانم هستم. باتشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار