رئیس هلال احمر اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد به دلیل وجود نفرات در رشته‌های مختلف رتبه اول مانور لحظه صفر عملیاتی استان را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۳۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳ 12 May 2015
رئیس هلال احمر اسدآباد با اشاره به برگزاری مانور لحظه صفر عملیاتی اسکان اضطراری و لجستیک در بحران، گفت: اسدآباد در این مانور به خاطر وجود نفرات امدادگر در رشته‌های مختلف رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش فارس، احسان کاویانی با اشاره به برگزاری مانور «لحظه صفر عملیاتی اسکان اضطراری و لجستیک در بحران» در شهر همدان، اظهار کرد: در این مانور نیروهای امدادگر شهرستان اسدآباد نیز حضور یافتند.

وی با بیان اینکه حضور نیروهای امدادگر در این مانور بدون اطلاع قبلی بود، افزود: اسدآباد با تجهیزات و امکانات موجود خود در کمتر از دو ساعت در این مانور حضور یافت.

رئیس هلال احمر اسدآباد با بیان اینکه 200 نیروی امدادگر برای شرکت در این مانور فراخوان شده بودند، افزود: از این شهرستان 20 امدادگر حضور یافتند.

وی با بیان اینکه این مانور در چهار رشته تخصصی تثبیت جاده، حمل مصدوم، احیای قلبی و ریوی، آتل‌بندی و چادرزنی برگزار شد، افزود: تیم اسدآباد در مسابقه چادرزنی و احیای قلبی و ریوی رتبه دوم استان را کسب کرد.

کاویانی با بیان اینکه در رشته‌های مختلف این مانور باید نفرات وجود داشته باشند، افزود: این شهرستان به دلیل وجود نفرات در رشته‌های مختلف رتبه اول استان را به خود اختصاص داد.

وی در ادامه با اشاره به شعار هفته هلال احمر با عنوان «انسان مهربان، دنیای آرام» در سال‌ جاری، گفت: ما در این هفته دیدار با امام جمعه و فرماندار، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری ایستگاه سلامت، دیدار با دو خانواده شهید امدادگر را خواهیم داشت.

رئیس هلال احمر اسدآباد ادامه داد: حضور امدادگران در نماز جمعه، همایش پیاده‌روی، برگزاری کلاس‌های آموزشی مقدماتی و تکمیلی امداد و نجات از دیگر برنامه‌های این هفته در اسدآباد است.

وی از فراخوان عضویت در جمعیت هلال احمر در این هفته خبر داد و گفت: در این هفته همزمان با سراسر کشور یک مانور درمان و توانبخشی نیز برگزار می‌شود که نیروهای امدادگر اسدآباد در یکی از روستاهای محروم کشور حضور پیدا خواهند کرد.

کاویانی از آموزش‌ مقدماتی و تکمیلی امداد و نجات به صورت فشرده در این هفته خبر داد و افزود: این دوره‌ها به صورت رایگان در هلال احمر انجام می‌شود.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار