ساعاتی پیش معاون فرمانداری اقلید از سقوط هوپیما در حوالی یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد./مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: سقوط هواپیما در شهرستان اقلید تا 99 درصد شایعه است. وی افزود: پس از گزارش یکی از افراد محلی مبنی بر سقوط هواپیما معاون فرمانداری این شهرستان قبل از بررسی و اطلاع دقیق مصاحبه‌ای با رسانه‌ها انجام داده که همین امر منجر به پخش این خبر شده است.
کد خبر: ۳۴۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 07 December 2016
ساعاتی پیش معاون فرمانداری اقلید از سقوط هوپیما در حوالی یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش تابناک فارس:تعدادی از خبرگزاری ها حتی تصویری از این سانحه نیز درج کردند. 
 
خلیل بزرگی معاون فرماندار اقلید گفت: لحظاتی پیش، هواپیمایی از نوع ملخی در منطقه خنجشت اقلید سقوط کرد.
 
 
 
اما دقایقی بعد این خبر به کلی تکذیب شد.
 
تکذیب سقوط/سهل انگاری فرمانداری در اعلام خبر
مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: سقوط هواپیما در شهرستان اقلید تا 99 درصد شایعه است.
 
حسن فياض‌پور تصريح كرد: براساس بررسي‌هاي اوليه انجام شده، هيچ پروازي از هيچ يك از پايگاه‌هاي استان‌هاي فارس و اصفهان در ساعت و با مشخصات هواپيماي مورد نظر‌ انجام نشده است.

 وی افزود: پس از گزارش یکی از افراد محلی مبنی بر سقوط هواپیما معاون فرمانداری این شهرستان قبل از بررسی و اطلاع دقیق مصاحبه‌ای با رسانه‌ها انجام داده که همین امر منجر به پخش این خبر شده است.

وي يادآور شد كه عوامل فرمانداري اقليد، نيروي انتظامي، ارتش، هلال‌احمر و ... در حال پايش منطقه هستند و پس از بررسي كامل، گزارش نهايي اعلام خواهد شد.

فياض‌پور تصريح كرد: براساس بررسي‌هاي اوليه از طريق برج مراقبت فرودگاه‌هاي شيراز و اصفهان، فرودگاه‌هاي ارتش، نيروي انتظامي و سپاه، هيچ پروازي در اين ساعت و با مشخصه‌هاي اعلامي‌ انجام نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار