کد خبر: ۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۳ 08 February 2015

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لامرد، سید مهدی احمدی‌زاده فرماندار این شهرستان در دوره آموزشی ویژه دهیاران و اعضا شوراهای اسلامی لامرد با اشاره به اهمیت مقوله آموزش اظهار داشت: امروزه با پیشرفت سریع فنّاوری و تغییرات، هیچ‌کس بی‌نیاز از آموزش نیست و مهم‌ترین موضوع در پیشگیری از خطا اهمیت دادن به مبحث آموزش است.

معاون فرماندار لامرد با اشاره به مباحثی که در این اواخر در فضای مجازی و محافل مردم در مورد تخلفات یکی از شوراها در لامرد منتشر شده است افزود: کارگروه انطباق مصوبات شوراها با قوانین در فرمانداری لامرد تشکیل‌شده و با حضور کارشناسان مجرب تمام مصوبات شوراها بررسی می‌شود و اجازه نخواهیم داد حقوق مردم و بیت‌المال دستمایه‌ بازی‌های سیاسی قرارگرفته و ضایع شود.

احمدی‌زاده بابیان اینکه قانون‌مندی و پایبندی به اجرای قانون شاخصه‌ اصلی دولت تدبیر و امید است تصریح کرد: فصل‌الخطاب باید قانون باشد و همگی ملزم به رعایت آن باشند و بدانند که عوام‌فریبی و قانون‌گریزی نمی‌تواند جایگزین قانون‌مداری در دولت تدبیر و امید شود.

در این دوره آموزشی که در سالن کانون شهید عامری لامرد برگزار شد مباحث مربوط به آخرین قوانین مالی و معاملاتی دهیاری‌ها، منابع درآمدی دهیاری‌ها، روش‌های ایجاد اشتغال در مناطق روستایی، ارتباط متقابل دهیار و شورا با مردم توسط کارشناسان استانداری فارس آموزش داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار