مدیر عامل هلال احمر يزد:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بيان اين كه تشکیلات اداری هلال احمر به تنهايي جواب‎‎گوی بحران‌ها و حوادث نیست، اظهار كرد: خدمات داوطلبانه جزء اصول جمعیت هلال احمر است.
کد خبر: ۳۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 11 May 2015
به گزارش تابنالک یزد،"حمید پارساییان" مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در همایش تجلیل از داوطلبین و خیرین جمعیت هلال احمر استان یزد كه همزمان با هفته هلال احمر در محل فرهنگسرای آیت الله خاتمی اردکان برگزار شد، گفت: نام پرآوازه جمعیت هلال‎‎احمر با صفات و خصایل نیکویی همچون احسان، صبر، نیکوکاری، گذشت و ایثار گره خورده است.

وي افزود: کارکنان و اعضای داوطلب و افتخاری جمعیت هلال احمر به خود می‌بالند که در سخت‌ترین شرایط و بحرانی‌ترین لحظات به ویژه در هنگام خشم و قهر طبیعت در کنار همشهریان و هموطنان و همنوعان خود حاضر بوده‌اند و برای آسایش و رفاه آن‌ها از آرامش و عافیت خود چشم پوشیده‌اند.

اين مسئول همچنين اضافه کرد: خدمات داوطلبانه جزء اصول جمعیت هلال احمر است و جمعیت بدون در نظر گرفتن هرگونه تبعیض از‌ نژاد، رنگ و مذهب به همه انسان‌ها ارائه خدمات می‌دهد.

پارسائيان گفت: تشکیلات اداری هلال احمر به تنهايي جواب‎‎گوی بحران‌ها و حوادث نیست بلکه اين امر با استفاده از حضور داوطلبان آموزش دیده و سازمان یافته جمعیت میسر و شدنی است.

"محمدرضا تابش" نماینده مردم اردکان نيز در پیامی به این همایش با بیان این که در سراسر دنیا گروه‏‏های زیادی از مردم، وقت و انرژی خود را صرف فعالیت‎‎های انسان‎‎دوستانه می‎‎کنند و انگیزه این افراد صرف‎‎نظر از فعالیتشان، نیکی و نیکوکاری، کمک به هم‎‎نوع و در عین حال کسب فیض معنوی است، اظهار كرد: خداوند متعال موهبت نوع‏‏دوستی را در انسان به ودیعت گذاشته تا حیات بشریت بر مدار کرامت انسانی و ارزش‏‏های اخلاقی بنا شود، همچنان که  آموزه‏‏های دینی و ملی ما نیز همواره بر دستگیری از نیازمندان و کمک به محرومان تاکید دارد.

وي تصریح کرد: جمعیت هلال احمر، پیشگام و پیشاهنگ حرکت‎‎های داوطلبانه در عرصه خیرخواهی و نوع‏‏دوستی است و یقیناً هویت امروز و اعتبار دیرینه‎‎ی جمعیت هلال‌‌احمر مرهون همت و ایثارگری داوطلبانی است که در راستای اهداف بشردوستانه و اصول انسانی جمعیت، بدون هیچ چشم‌‌داشتی، مهربانی و همدلی را ارزانی دل‌‌های نیازمندان و مددجویان داشته‌‌اند.

نماینده مردم اردکان همچنین در بخش ديگري از پیام برای همه کسانی که در جمعیت هلال‎‎احمر دغدغه کمک به هم‌‌نوعان و گره‎‎گشايي از کار انسان را دارند، آرزوی سلامتی و سربلندی كرد.

در پایان این مراسم که با حضور مسئولین شهرستان اردکان و اعضای اجرایی هلال احمر استان برگزار شد نيز ضمن اجرای نمایش و موسیقی، از فعالان و داوطلبان بر‌تر و خیر جمعیت هلال احمر استان یزد تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار