همایش سالانه سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد به مناسبت سالروز تصویب قانون اساسی و روز بسیج حقوقدانان در استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 24 November 2016

به گزارش تابناک یزد،رئیس کل دادگستری استان یزد در آیین آغازین این همایش اظهار داشت: در چهارم آذرماه سال 58 و یکسال پیش‌از شروع جنگ تحمیلی، بسیج به فرمان امام خمینی(ره) شکل گرفت و در این سال‌ها ثمرات خوبی را در عرصه‌های گوناگون به جای گذاشت.

محمدرضا حبیبی با مثبت خواندن برگزاری چنین همایش‌هایی ادامه داد: برگزاری چنین گردهمایی‌هایی به نشانه تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و پیروی از ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه باید با تفکر بسیجی به دنبال فرمان الهی، رنگ خدایی بگیریم اضافه کرد: همه ما باید تحت لوای بسیج به دور از هر سمت و شغلی که در نظام برای خدمت به مردم داریم، با هر سلیقه فکری که برای ما قابل احترام است رنگ خدایی بگیریم.

رئیس کل دادگستری استان یزد در توصیف رنگ خدایی گرفتن در نظام جمهوری اسلامی را بهره‌مندی از اسلام ناب محمدی(ص) دانست و بیان داشت: اگر این چنین باشیم قطعاً در اجرای فرامین الهی هم موفق خواهیم بود.

وی توجه به اسلام ناب محمدی و پیروی از دستورات خداوند در دین اسلام در زمان غیبت و پیروی از ولایت‌فقیه را نشانه‌های رنگ خدایی گرفتن دانست و عنوان کرد: وظیفه تک تک ما در این نظام توجه و پیروی از ولایت‌فقیه برای حفظ دین اسلام و انقلاب اسلامی است که اگر چنین شود می‌توان گفت رنگ خدایی به خود گرفته‌ایم.

حبیبی همچنین با اشاره به ویژگی‌های مردم یزد و بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: مردم یزد نمونه کامل تفکر بسیجی هستند که اگر یک سطل آب را داشته باشند برای مصرف آن برنامه خواهند داشت و اجازه هدررفت آن را نمی‌دهند.

وی با تأکید بر گسترش فرهنگ بسیجی افزود: بسیج در تمام زمینه‌ها توانسته پیشرفت داشته باشد و باید این فرهنگ بیش‌از پیش در جامعه گسترش یابد.

بر اساس این گزارش، در ادامه برگزاری این آیین با اهدای لوح تقدیر و تندیس از 20 حقوق‌دارن برتر بسیجی با حضور معاون راهبردی قوه قضائیه تقدیر به عمل آمد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار