در رشته‌های پرش طول و پرش سه‌گام صورت می‌گیرد
ملی‌پوش دوومیدانی استان قم با انگیزه حضور موفق در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا از این هفته تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز می‌کند.
کد خبر: ۳۳۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 23 November 2016
به گزارش تابناک قم، در حالی که مسابقات دوومیدانی قهرمانی 2017 آسیا مهم‌ترین میدان پیش‌روی ملی‌پوشان دوومیدانی کشورمان است از استان قم نیز یکی از بهترین‌های چند سال اخیر این رشته ورزشی در دو ماده به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شده است.

این ورزشکار موفق میلاد دریساوی است که در پنج سال اخیر ستاره تمام نشدنی رشته دوومیدانی در دو ماده یعنی پرش طول و پرش سه‌گام بوده است و بارها عناوین اول تا سوم مسابقات داخلی و برون‌مرزی مختلف را از آن خود کرده و برای ورزش قم و کشورمان افتخار آفرین بوده است.

دریساوی بارها از سوی فدراسیون دوومیدانی به عنوان برترین ورزشکار دوومیدانی ایران در این دو رشته معرفی شده و البته رکورددار نیز محسوب می‌شود.

نخستین مرحله از اردوی تیم ملی دوومیدانی ایران در حالی از این جمعه آغاز می‌شود که تنها میلاد دریساوی از قم به تیم ملی دعوت شده و با توجه به نتایج و موفقیت‌هایی که دوومیدانی‌کاران قم در مسابقات مختلف کشوری امسال داشتند، جای حضور یکی دو ملی‌پوش دیگر از قم نیز وجود داشت.

مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا خرداد ماه سال آینده به میزبانی کشور هند برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار