کد خبر: ۳۳۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 21 November 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل سازمان بهزیستی یزد، از اختصاص گواهی نامه ایزو مدیریت کیفیت به این اداره کل در استان خبر داد.

 دکتر"جلیل عفتی" با اشاره به ضرورت ارتقای بیش از پیش خدمات سازمان بهزیستی به جامعه هدف، اظهار کرد: این سازمان از جمله نهادهای حساس کشور است که با حمایت مستمر از اقشار آسیب‌پذیر تحت پوشش، نقش مهمی در ایجاد نشاط عمومی در جامعه ایفا می‌کند.

 وی در ادامه با بیان این که اداره کل بهزیستی یزد موفق به کسب گواهی ایزو مدیریت کیفیت شده است، افزود: اخذ این گواهی در راستای تضمین کیفیت خدمات، بهبود فرایندها و رضایت جامعه هدف بوده است.

مدیر کل بهزیستی یزد استقرار نظام‌های مدیریت کیفیت را نشانگر تعهد بهزیستی به مدیریت کیفیت و رضایت مشتری دانست و بیان کرد: در این نظام، بهزیستی تلاش نموده روند مستمری در بهبود و ارائه خدمات به جامعه هدف ایجاد کند.

عفتی با اشاره به ضرورت ایجاد روحیه پیشرفت بیش از پیش در ارائه خدمات گفت: انسان‌ها از دیرباز تاکنون همیشه در حال طی کردن نظام تکوین و رو به رشد بودند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این نظام تکوین که در  قالب نظام آفرینش نیز گنجانده شده، بر این باور است که توانمندی‌ها در انسان رو به رشد بوده و کسی نمی‌تواند جلو این رشد را بگیرد.

مدیرکل بهزیستی با اشاره به نقش تمام پرسنل اداره کل بهزیستی در کسب گواهی ایزو مدیریت کیفیت، افزود: این موفقیت پس از نزدیک به 20ماه  تلاش و پیگیری سازمان در جریان انجام ممیزی نهایی توسط شرکت حاصل شد.

وی در پایان تصریح کرد: بهزیستی استان یزد سال گذشته به منظور دستیابی به یکپارچگی و بهبود فرآیندهای داخلی اقدام به فراهم‌سازی شرایط لازم برای اخذ گواهی نامه ایزو کرد که در جریان آن جمعی از کارشناسان سازمان با شرکت در کارگاه‌های آموزشی ویژه، اطلاعات و مهارت‌های لازم را دریافت کردند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار