تابناک: طلاق که روزی به علت اعتیاد روی می‌داد امروز مسائل اقتصادی و موضوعات اخلاقی دلایل اصلی این آسیب اجتماعی در اصفهان شده است.
کد خبر: ۳۳۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 19 November 2016
تابناک اصفهان: قنبری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان در خصوص مهم ترین علل طلاق ها گفت: به ترتیب اعتیاد، مسائل اقتصادی و موضوعات اخلاقی  دلیل اول تا سوم طلاق در استان اصفهان است که توسعه و عدم استفاده صحیح از تکنولوژی روز از جامعه علل‌های طلاق توافقی است.
 
طلاق که رشد فزاینده‌ای گرفته است و حتی از آمار ازدواج پیشی می‌گیرد امروز دلایل مختلفی دارد و امروز که آمار طلاق توافقی بالا رفته است باعث شده که مسئولان به دنبال موانعی باشند برای کاهش طلاق توافقی.
 
طلاق توافقی که به زودی تنها با یک اعلام موافقت زن و شوهری امکانپذیر نخواهد بود و باید از مشاورین زیادی گذشت تا بتوانند طلاق توافقی ثبت شود راهی است که زن و شوهر در طولانی شدن مسیر برگشت را بروند و به وصال ختم شود اما همانطور که مسیر طولانی طلاق های غیرتوافقی و ماندن در مسیر و راهروهای دادگستری نتوانسته یک زن و مردی که فکر جدایی بر آنها خطور کرده است را به وصال برساند به طور قطع وجود مشاورین که در رشته خود حاذق نیستند و تنها چون مدرک کارشناسی مشاوره را دارند از آنها استفاده می شود به طور قطع نخواهند توانست مانعی جدی پیش روی طلاق توافقی باشد.
 
برای اینکه پایه های خانواده را محکم کرد باید از همان ابتدا دختر و پسر را در به مشاورین زبده ای سپرد تا با تعلیم اصول اساسی زندگی و حقیقت ازدواج و در قالب کلیپ های علمی آنها را آماده برای زندگی ساخت که کمترین اشتباه را در روابط زناشویی داشته باشند اما عدم آموزش کافی دختران و پسران در معرض ازدواج سبب بسیاری از طلاق ها شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار