سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر از بازدید سرزده و کنترل و نظارت مرکز معاینه فنی شهر واوان و تشدید گشت های شهری به منظور برخورد با خودروهای فاقد برگه معاینه فنی و آلاینده، خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 18 November 2016
ولی اله محمدی با اعلام این خبر افزود : روز گذشته  با توجه به شرایط ویژه آلودگی هوای تهران و به منظور بررسی عملکرد مراکز معاینه فنی به صورت سرزده از مرکز معاینه فنی واوان شهرستان اسلامشهر بازدید به عمل آمد.
وی در ادامه اظهار داشت: در این بازدید که نماینده پلیس راهور اسلامشهر، مدیر سازمان خدمات موتوری شهرداری و مسئول مرکز معاینه فنی واوان نیز حضور داشتند تمامی خطوط معاینه فنی سبک و سنگین موتوری مورد پایش قرار گرفت  و در همین راستا تعدادی از خودروها مجددا به جهت راستی آزمائی و صحت عملکرد مرکز مورد تست قرار گرفتند.
محمدی تصریح کرد: با عنایت به شرایط پایداری هوا در روز های گذشته و افزایش غلظت الاینده های هوا،ستاد معاینه فنی شهرستان اسلامشهر ضمن برپایی گشت های مشترک در سطح شهر برای خودروهای سواری و عمومی که فاقد مجوز معاینه فنی هستند  اعمال قانون و آنها را به مرکز معاینه فنی هدایت می کنند.
سرپرست اداره محیط زیست اسلامشهر در پایان خاطر نشان کرد : به دنبال اصلاح قانون معافیت معاینه فنی و تغییر آن از پنج سال به دو سال در جریان بررسی لایحه هوای پاک در مجلس، افزایش تعداد خطوط معاینه فنی در دستور کار قرار گرفت که در همین راستا هفته جاری یکی از مراکز معاینه فنی اسلامشهر  اقدام به خرید تجهیزات دستگاه سیار معاینه فنی نمود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار