فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: 507 برنامه، همزمان با هفته بسیج در سطح این استان برگزار می شود که شاخص ترین آن اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان اجتماع مدافعان حرم است.
کد خبر: ۳۳۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 16 November 2016
به گزارش تابناک یزد،سردار اکبر فتوحی  در آستانه هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شعار محوری هفته بسیج امسال ،' بسیج ، انقلاب و خدمتگزاری ' است و برنامه های آن از 30آبان آغاز می شود.
وی در این نشست خبری که در منزل شهید سردار حسین دهستانی برگزار شد افزود: برگزاری همایش شکوه هجرت و تقدیر از گروه های جهادی موفق ، اعزام گروه های جهادی و نیروهای ماهر بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم ، حواشی شهرها و روستاها و ویزیت رایگان ، برگزاری نمایشگاه قطب صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی به همراه ارائه مشاوره کارآفرینی و اشتغال زایی از جمله برنامه های این هفته است.
فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: هم اکنون از استان یزد پزشکان متعهد و متخصص و بسیجی به شهرستان ها و مناطق محروم داخل استان و استان های همجوار همچون ابوموسی و ایرانشهر و حتی سایر کشورها همچون سوریه و عراق اعزام می شوند که اکیپی از آنها به مناسبت اربعین در عراق حضور دارند.
فتوحی تصریح کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی و تولیدات محصولات محلی و شاخص هر شهرستان با فرمانداران تفاهم شده تا این نوع محصولات بسته بندی شده و با همکاری بسیج در بازار توزیع شود .
وی، دیدار فرماندهان و بسیجیان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب ، عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های شهدا و افتتاح مرکز گروه تلویزیونی بسیج و سپاه الغدیر را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.
به گفته این مسئول در این هفته سازماندهی و نخستین حضور میدانی لشکر الغدیر با حضور بازنشستگان و وابستگان سپاه الغدیر و پخش ویژه برنامه های این هفته در شبکه تابان اجرا خواهد شد.
فرمانده سپاه الغدیر تصریح کرد: در این استان از هر سه نفر یک نفر در قالب بسیج سازماندهی شده و 3هزار و 600حلقه صالحین با حضور بسیجیان در راستای مبارزه با در جنگ نرم فعالیت دارند.
وی با اشاره به رشادت های شهدایی همچون سردار دهستانی در قالب فعالیت های اطلاعاتی و عملیاتی در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: این گونه شهدا که محرم و رازدار فرماندهان بودند دارای هوش ، اخلاص و شجاعت خاصی بودند .
فتوحی با اشاره به جایگاه بسیج در دوران های مختلف نیز گفت: بسیج در زمان جنگ سخت و امروز در جنگ نرم ، حافظ امنیت ملی کشور و حتی امنیت کشورهای اسلامی است.
وی تاکید کرد : در واقع امروز تفکر بسیجی رسیدن به استقلال است و اعتبار و ارتقاء شخصیت و هویت بین المللی ایران مدیون همین نگاه و تفکر بسیجی و تکیه به مردم است که حضرت امام نیز 6 ماه قبل از جنگ به بنی صدر دستور تشکیل آن را داده بودند که وی نپذیرفته بود.
در این مراسم ضمن تقدیر از خانواده و برادر سردار شهید حسین دهستانی از مستند اردوهای جهادی دانشجویان با عنوان ' ردپای مهر ' که با همت گروه تلویزیونی الغدیریان سپاه الغدیر تهیه و تدوین شده رونمایی شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار