مسابقات نیمه نهایی لیگ برتر کبدی باشگاه های کشور باپیروزی مقتدرانه تیم کبدی سران جنوب اهواز آغاز گردید
کد خبر: ۳۲۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 16 November 2016
به گزارش تابناک خوزستان، مسابقات نیمه نهایی لیگ برتر کبدی باشگاه های کشور صبح امروز به میزبانی شهرستان اندیمشک آغاز شد. 
در مرحله نخست این مسابقت تیم کبدی سران جنوب اهواز در بازی خود مقابل تیم کبدی گرگان به پیروزی 39 بر 20 دست یافت که در حوزه ورزش خوزستان افتخار بزرگی محسوب می شود. تیم کبدی سران جنوب اهواز در ادامه بازی های خود عصر امروز در ساعت 18 به مصاف تیم کبدی مدافعان حرم مازندران خواهد رفت.

نماینده فدراسیون کبدی و رئیس کمیته داوران فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی در گفتگو با تابناک اظهار داشت: در این مرحله از مسابقات لیگ برتر کبدی کشور تیم های تیم کبدی سران جنوب اهواز، تیم کبدی مدافعان حرم، تیم کبدی گرگان و تیم کبدی اندیشمک در گروه دو، به مصاف هم می روند که در پایان سه تیم برتر به مرحله بعدی صعود خواهند کرد. لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات تیم کبدی کرمانشاه و تیم کبدی نقده از حضور در مسابقات انصراف دادند که به همین منظور این دوره مسابقات طی دو روز برگزار خواهد شد.
وی در خصوص آمادگی تیم های حاضر در مسابقات لیگ برتر گفت: تیم کبدی سران جنوب اهواز با قدر ت و آمادگی کامل در این دوره از مسابقات حضور یافته است و در بازی اول خود نشان داد که با تمرینات منسجم گروهی در مسابقات نیمه نهایی لیگ برتر کشور حضور یافته است و امیدواریم که تیم کبدی سران جنوب اهواز به عنوان سرگروه صعود خواهد کرد.

همچنین شایان ذکر است مسابقات تیم های گروه مسابقات نیمه‌نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور، همزمان در شهر دولت آباد اصفهان در حال برگزاری است. تیم کبدی ساری، تیم کبدی نیروی زمینی ارتش، تیم کبدی رعد پدافند هوایی گلستان، تیم کبدی البرز، تیم کبدی دولت آباد اصفهان و تیم کبدی شهرداری شیرین سو کبودر آهنگ تیم های در گروه یک مسابقات لیگ برتر کبدی کشور به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار