مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري بر توسعه و تجهيز فرودگاه آغاجاري تاکید کرد
کد خبر: ۳۲۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 16 November 2016
مهندس ابراهيم پيرامون  در حاشيه مراسم  افتتاحيه ساختمان اداري فرودگاه  اختصاصي  شركت آغاجاري در شهرستان اميديه عنوان كرد:  تجهيز و توسعه فرودگاه و افزايش تعداد پروازها به منظور خدمت رساني به عموم همشهريان از اولويت هاي اصلي اين شركت مي باشد.

وي ضمن تقدير از تلاش هاي مجموعه مديريت و همكاران شركت بر رفع مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري فرودگاه تأكيد و بيان داشت: مجموعه شركت آغاجاري  تلاش خود را در جهت حل معضلات موجود بكار خواهد گرفت و توسعه تجهيز فرودگاه به سيستم ديد در شب و همچنين ايجاد فضاي مطلوب براي مسافرين از جمله اقدامات در دست انجام مي باشد.

پيرامون گفت: با توسعه باند و تجهيز فرودگاه علاوه بر خدمت رساني به همشريان امكان پذيرش مسافر از ساير شهرهاي همجوار نيز فراهم خواهد شد.

فرودگاه شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري فعاليت خود را در سال 1335 آغاز و ماموريتش حمل و نقل كالا و مسافر بين مناطق نفتي گچساران ، خارك ، اهواز و آبادان بوده و با شروع جنگ تحميلي و تا پايان آن نيز در بخش جابه جايي كاركنان نفت و گاز و همچنين انجام پشتيباني در دوره دفاع مقدس مورد استفاده قرار گرفته است .

بعد از پايان جنگ تحميلي در سال 1389 بازسازي  سالن مسافرين و باند و برج مراقبت انجام و دستگاه هاي مختلف ناوبري در آن نصب گرديده و از آن زمان تا كنون هفته اي يك يا دو پرواز به مقصد تهران توسط هواپيمايي نفت در آن انجام مي شود .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار