سالن مطالعه آقایان کتابخانه شهید شفیعی با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد که با افتتاح این بخش تمامی بخش‌های کتابخانه به طور کامل فعال شد.
کد خبر: ۳۲۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 14 November 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد به همراه مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از دوستان شهید، با حضور در منزل شهید مطلب شفیعی با خانواده این شهید سرافراز دیدار کردند.
در این دیدار که در فضایی صمیمی صورت گرفت، عباس حیدری، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطلب شفیعی که از دوستان قدیمی و هم دانشگاهی‌های وی بود، اقدام پدر شهید در ساخت کتابخانه‌ای با نام فرزندش را ستود.
پس از این دیدار صمیمی که در منزل پدر شهید انجام شد، سالن مطالعه برادران کتابخانه شهید شفیعی با حضور مدیرکل دفتراستاندار و روابط عمومی استانداری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
یادآوری می‌شود احداث سالن مطالعه برادران این کتابخانه به همت دوستان و هم‌ دانشگاهی‌های شهید شفیعی در طبقه زیرین کتابخانه از ابتدای سال جاری آغاز شد و در آستانه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار به بهره‌برداری رسید.
کتابخانه عمومی شهید مطلب شفیعی به همت پدر این شهید احداث شد در دو طبقه احداث شد که با بهره‌برداری از سالن مطالعه برادران در طبقه زیرین، تمامی بخش‌های کتابخانه به طور کامل فعال شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار