بخشدار صالح آباد گفت: 20 هزار پرس غذا از روز پنجشنبه هفته گذشته تا امروز در موکب مستقر در مسجد بین راهی بخش صالح آباد بین زائرانی که در مسیر عبور به سمت مهران هستند، توزیع شده است.
کد خبر: ۳۲۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 13 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ محمد تاسمه روز یکشنبه  اظهار کرد: با همکاری شهرداری صالح آباد و یکی از خیران استان تهران در مسجد بین راهی اقدام به راه اندازی ایستگاه صلواتی و 12 چشمه سرویس بهداشتی کردیم.
 
به گفته وی، روزانه پنج هزار پرس غذای گرم در این موکب تهیه و بین زائران اربعین حسینی توزیع می شود.
 
وی افزود: همچنین هیات امنای حرم امامزاده علی صالح (ع) و اوقاف و امور خیریه بخش صالح آباد یک ایستگاه صلواتی و سپاه نیز یک ایستگاه در سه راهی جندالله راه اندازی کرده و از زائران با کیک، آب معدنی، شیر، خرما و چایی پذیرایی می کنند که در روزهای آینده پخت و توزیع غذای گرم نیز به فعالیت آنها اضافه می شود.
 
تاسمه با اعلام اینکه این ایستگاه ها تا پاسی از شب در خدمت زائران هستند، یادآور شد: در صورتی که حجم توقف زائران بویژه در بازگشت از عراق در صالح آباد افزایش یابد به تعداد ایستگاه های صلواتی در این بخش افزوده خواهد شد حتی از ظرفیت ارتش مستقر در بخش نیز استفاده خواهد شد.
 
وی در مورد اسکان زائران هم گفت: مسئولان این بخش آمادگی اسکان و پذیرش زائران در 30 زائرسرا و همچنین شبستان حرم امامزاده علی صالح (ع) و سالن همایش های مزار شهدای صالح آباد به میزان سه تا چهار هزار نفر شب را دارد.
 
تاسمه با بیان اینکه هم اکنون با وجود تعداد زیاد خودروها ترافیک و تردد ماشین ها از این مسیر روان است، تاکید کرد: ستاده بحران و همه نیروهای امنیتی و نظامی این بخش در حالت آماده باش کامل برای برقراری نظم و امنیت هستند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار