مدیر شعب پست بانک استان ایلام گفت: در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی 10 دستگاه خودپرداز cashlessATM پست بانک در پایانه مرزی مهران نصب و فعال گردیده است.
کد خبر: ۳۲۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹ 12 November 2016

مدیر شعب پست بانک استان ایلام گفت:در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی 10 دستگاه خودپرداز cashlessATM پست بانک درپایانه مرزی مهران نصب وفعال گردیده است.

به گزارش تابناک ایلام ،فردین امیری بااعلام این خبر اظهارکرد: : پست بانک استان ایلام با حمایت و پیگیری مستمر مدیریت کلان این بانک همواره در خدمت رسانی به زوار اربعین پیشگام بوده و امسال نیز برنامه مدونی برای خدمت رسانی به زوار در نظر گرفته شده است.

مدیرشعب پست بانک استان ایلام خدمات قابل ارائه در دستگاههای cashlessATM را متناسب با نیاز زوار عنوان کرد و گفت: در این دستگاهها خدماتی نظیر خرید شارژ سیم کارت اپراتورهای مختلف، انتقال پول از طریق کارت به کارت، اعلام موجودی حساب ، کمک به عتبات عالیات و پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی ارائه می گردد.

فردین امیری تهیه دستگاه خودپرداز سیار ، پذیرایی از زوار و تجهیز مهمانسرای همکاران را از دیگر خدمات این بانک به زوار اعلام کرد و گفت: تمام شعب پست بانک استان جهت ارائه خدمات مطلوب بانکی یصورت حضوری و الکترونیک آمادگی کامل دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار