از سوی هیئت انجمن های ورزشی استان انجام شد
هیئت انجمن های ورزشی استان ایلام در مدارس دخترانه ایلام و ایوان مسابقات دارت و طناب کشی را به منظور گرامیداشت روز دانش آموز و هفته بسیج دانش آموزی برگزار کرد
کد خبر: ۳۲۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 08 November 2016
دکتر ارسلان چولکی : تکریم دانش اموزان یک وظیفه عمومی و سرمایه گذاری برای اینده کشور است

به گزارش تابناک ایلام؛ رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان ایلام با اعلام خبر فعالیتهای این هیئت در روز دانش اموز گفت : جامعه دانش آموزی سرمایه عظیم کشور در تمام زمینه ها است و تکریم دانش آموزان یک وظیفه عمومی و سرمایه گذاری برای اینده کشور است.


وی افزود : نشاط و شادابی خواستگاه دانش آموز است و روز دانش اموز و هفته بسیج دانش اموزی فرصتی مناسب جهت ارائه برنامه های متعدد برای این نسل است . در همین راستا هیئت انجمن های ورزشی در مدارس شهرستانهای ایوان و ایلام اقدام به برگزاری برنامه های ورزشی کرد.


دکتر چولکی گفت : در مدرسه شهید فروزان رضایی شهرستان ایوان مسابقات دارت با حضور 60 دانش آموز برگزار گردید و در پایان پنج نفر برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.


رئیس هیئت انجمن های ورزشی افزود : در شهرستان ایلام نیز مسابقات طناب کشی در دبیرستان لقمان ایلام با حضور 8 تیم برگزار شد که مسئول برگزاری خانم کاظمی مربی طناب کشی هیئت انجمنهای ورزشی ایلام بود و پس از انجام رقابتها از تیم های برتر تجلیل شد .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار