مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترددی در مسیر اردبیل – سرچم و گردنه حیران در روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۳۲۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 07 November 2016

علی رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترددی در مسیر اردبیل – سرچم و گردنه حیران در روزهای آینده خبر داد.

وی ‌اظهار کرد:‌ از 22 آبان ماه به مدت دو ماه و از ساعت هشت صبح تا 18 عصر به دلیل تعمیر و اصلاح سیستم روشنایی در محور اردبیل – سرچم در تونل‌های یک تا 12 این مسیر محدودیت‌های ترددی اعمال می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: ‌در این دو ماه و در ساعات اعلام شده در محور اردبیل – سرچم و در فاصله تونل‌های اول تا 12 تردد به صورت یک طرفه با نصب علائم راهنمایی و رانندگی و همچنین نصب پرچم‌های احتیاط با رعایت نقاط ایمنی در ترددها انجام می‌شود.

رحمتی گفت: علاوه بر این محور در گردنه حیران نیز از فردا تا 19 آبان ماه در محور اردبیل – آستارا از ساعت هشت صبح تا 16 عصر تونل این مسیر مسدود شده و تردد از کنار گذر انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در این تونل نیز به دلیل تعمیرات سیستم روشنایی و رفع نواقصات این محدودیت به مدت سه روز اعمال می‌شود تا با تلاش پرسنل کارشناسی راهداری زمینه برای تردد ایمن‌تر و راحت هموطنان با اصلاحات انجام شده، فراهم آید.

رحمتی از رانندگان گذری از این مسیرها اعم از تونل گردنه حیران و تونل‌های محور اردبیل – سرچم خواست تا با احتیاط بیشتر و رعایت جوانب ایمنی و اطمینان در تردد عبور و مرور کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار