مدیر کل بهزیستی ایلام با اعلام همکاری با استاندارد برای استانداردسازی تجهیزات مهدهای کودک و سایر مراکز بهزیستی گفت: در این زمینه این اداره کل آمادگی کامل دارد تا وضعیت ایمنی و سلامتی کودکان در مهدها ارتقا یابد.
کد خبر: ۳۲۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 06 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛فرهاد قیصربیگی روز یکشنبه در دیدار با مدیر کل استاندارد ایلام بیان کرد: اهمیت مساله استاندارد سازی بر کسی پوشیده نیست و این مقوله باید به مطالبه و دغدغه ملی تبدیل شود.
 
وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه ها برای ترویج فرهنگ استاندارد سازی تاکید کرد و گفت: رسانه های مختلف گروهی استان اعم از صدا و سیما و مطبوعات باید به این مساله بیش از پیش بپردازند.
 
وی با اعلام همکاری با استاندارد برای استانداردسازی تجهیزات مهدهای کودک و سایر مراکز بهزیستی گفت: در این زمینه این اداره کل آمادگی کامل دارد تا وضعیت ایمنی و سلامتی کودکان در مهدها ارتقا یابد.
 
مدیر کل استاندارد ایلام نیز در این دیدار اعلام کرد: روند استانداردسازی تجهیزات مهدهای کودک با هدف ارتقا ایمنی و سلامتی کودکان در مدت یکماه توسط سه شرکت انجام می شود.
 
مهناز همتی بیان کرد: در اجرای این طرح تجهیزات کلیه مهدهای کودک استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
 معاون اجتماعی بهزیستی ایلام نیز در این نشست اعلام کرد: تمدید پروانه فعالیت مهدهای کودک استان منوط به داشتن تجهیزات استاندارد در این مراکز است.
 
در این نشست همچنین مقرر شد تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی و اداره کل استاندارد ایلام منعقد شود.
 
استانداردسازی تجهیزات بازی مهدهای کودک بر اساس استاندارد ملی شماره 8905 اجباری است.

300مهد کودک در استان ایلام وجود دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار