مهاجم اسبق استقلال با بیان اینکه مربیان امروزی باید شیوه مدیریت بر تیم‌های خود را از زنده‌یاد پورحیدری یاد بگیرند افزود: آقای پورحیدری به واقع معدن اخلاق و مدیریت بود.
کد خبر: ۳۲۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ 05 November 2016
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مهم‌ترین ویژگی پورحیدری به غیر از اخلاق والای انسانی، مدیریت وی در فوتبال بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همه در فوتبال ایران مهاجم مینابی استقلال یا همان عباس سرخاب بلندقامت و سرزن را با نام عباس 30 ثانیه می‌شناسند.

بازیکنی که نامش با گل دقیقه 46 و به عبارتی ثانیه 30 نیمه دوم به پرسپولیس در دربی معروف سال 69 عجین شده است.

پرسپولیسی که با گل نادر میراحمدیان در نیمه اول پیش افتاد اما عباس سرخاب با ضربه سر تاریخی خود بازی را به تساوی کشاند و در انتها هم با گل صمد مرفاوی هیجان را به آبی‌پوشان و هواداران آن‌ها ارزانی کرد.

سرخاب نیز به مانند همه استقلالی‌های آن دوران خاطرات بسیار خوبی با منصور پورحیدری دارد و افتخار خود را شاگردی پدر استقلال و آبی‌ها می‌داند.

سرخاب در همین خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تسلیت درگذشت سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران اظهار کرد: زنده‌یاد پورحیدری در مقطعی حساس توانست استقلال را متحول کند تا این تیم از قافله رقابت با رقیب دیرینه عقب نماند و حتی توانست با قهرمان کردن استقلال در جام باشگاه‌های آسیا استقلال را به عنوان تیم اول ایران و آسیا معرفی کند.

این مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این سؤال که از دربی معروف سال 69 و مرحوم پورحیدری چه خاطره‌ای دارد، اظهار کرد: تاریخ آن دیدار یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی شخصی و ورزشی من است که توانستم برای تیم بزرگ استقلال و هوادارانش گل‌زنی کنم.

سرخاب گفت: در حالی که با یک گل از رقیب عقب بودیم منصورخان در بین دو نیمه گفت: برگ برنده را در این نیمه وارد میدان می‌کنم و اتفاقا در همان لحظات نیمه نخست توانستم گفته منصورخان را به عمل تبدیل کرده و نتیجه بازی را با گلی که زدم به تساوی بکشانم.

وی از احترامی که منصور پورحیدری برای رقبا داشت سخن به میان آورد و گفت: پرسپولیس به عنوان رقیب سنتی همیشه نزد آقای پورحیدری محترم بود و بهترین ارتباط را با کادر فنی این تیم داشت.

سرخاب گفت: خاطره دیگر این که قبل از دیدار با پرسپولیس ما با تیم ملوان و پرسپولیس با تیم دارایی دیدار داشتند و هر دو تیم بازی‌های خود را با پیروزی تمام کردیم.

وی گفت: یادم هست که قبل از بازی با رقیب سنتی، آقای پورحیدری به بچه‌ها می‌گفت این تیم را برای قهرمانی آسیا بسته‌ام و همین طور هم شد و توانستیم با هدایت بی‌نظیر آقای پورحیدری قهرمان آسیا شویم.

مهاجم اسبق استقلال با بیان اینکه مربیان امروزی باید شیوه مدیریت بر تیم‌های خود را از زنده‌یاد پورحیدری یاد بگیرند افزود: آقای پورحیدری به واقع معدن اخلاق و مدیریت بود.

وی از پورحیدری به عنوان اسطوره استقلال یاد کرد و گفت: قهرمانی با استقلال در دوره بازی و مربی‌گری در آسیا افتخاری بزرگ است که نصیب منصورخان شده است.

این بازیکن قدیمی استقلال در پایان افزود: هواداران فوتبال با هر رنگی در تشییع منصور پورحیدری شرکت کرده و سنگ تمام خواهند گذاشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار