برای بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صورت می‌گیرد
بازیکنان محروم و مصدوم تیم فوتبال صبای قم برای مسابقه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به ترکیب نماینده فوتبال قم باز خواهند گشت.
کد خبر: ۳۲۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 03 November 2016
به گزارش تابناک قم، بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور عصر سیزدهمین روز آبان‌ماه با انجام یک مسابقه در قم پیگیری می‌شود و تیم فوتبال صبای قم در دیدار خانگی برای به دست آوردن مجوز صعود به لیگ برتر به مصاف نماینده کردستان می‌رود.

تیم فوتبال شهدای گروس بیجار که در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های استان کردستان موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شده، در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران حریف تیم فوتبال صبای قم است و این دو تیم از ساعت 14 عصر سیزدهمین روز آبان در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیدار دو تیم در حالی به میزبانی شاگردان عبدالصمد مرفاوی در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام می‌رسد که صبا در این دیدار امکان همراهی بازیکنان مصدوم و محروم خود را دارد و بدین‌ترتیب می‌تواند با قدرت و انگیزه بالاتری در مقابل نماینده کردستان به میدان برود.

بازیکنانی که در چند هفته اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل مصدومیت و محرومیت امکان همراهی صبای قم را نداشتند و غیبت آنها به شدت در تیم صبا احساس شد و نماینده قم نتوانست از بازی‌های خانگی اخیر مقابل رقبای تبریزی و مشهدی امتیاز بگیرد، در این دیدار می‌توانند صبا را همراهی کنند.

نماینده فوتبال استان قم در بازی هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال سه بازیکن اصلی خود یعنی میلاد ابطحی در خط میانی و حمیدرضا دیوسالار و پویا سیف‌پناهی در خط دفاعی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، ضمن اینکه عبدالکریم اسلامی و مسعود حق‌جو نیز مصدوم بودند.

اتفاق بدتر برای صبای قم در بازی هفته قبل مقابل تیم فوتبال پدیده خراسان از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران این بود که مهران امیری بازیکن جوان این تیم در خط میانی نیز در روزی که دستان کادر فنی برای انتخاب بازیکنان مورد نظر بسته بود، در نیمه نخست آسیب دید و به اجبار تعویض شد.

در حقیقت تیم فوتبال صبای قم 6 بازیکن اصلی خود را برای رویارویی با پدیده خراسان به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست داد ولی چهار بازیکن برای دیدار با تیم فوتبال شهدای گروس بیجار در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور امکان همراهی صبای قم را به دست آورده‌اند.

میلاد ابطحی و حمیدرضا دیوسالار که در دیدار هفته نهم صبای قم مقابل گسترش‌فولاد تبریز از زمین بازی اخراج شده بودند با رفع محرومیت خود به بازی‌های بعدی صبا در لیگ برتر خواهند رسید، ضمن اینکه پویا سیف‌پناهی نیز که به دلیل دریافت سه کارت زرد محروم شده بود می‌تواند از هفته یازدهم صبا را همراه با ابطحی و دیوسالار در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همراهی کند.

تیم صبای قم در تلاش برای کسب مجوز صعود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی مقابل تیم شهدای گروس بیجار به میدان می‌رود که در مرحله قبل تیم سفیر آبیک قزوین را از گردونه رقابت‌ها حذف کرده و در صورت عبور از سد بیجار حریف استقلال تهران می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار