مهیار رستگار با اشاره به وضعیت جاده‌های مواصلاتی استان در شرایط بارندگی اظهار کرد: بارش باران سطح جاده‌ها را لغزنده کرده و بی‌احتیاطی در این زمینه می‌تواند حادثه‌ساز باشد.
کد خبر: ۳۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 07 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ،مهیار رستگار با اشاره به وضعیت جاده‌های مواصلاتی استان در شرایط بارندگی اظهار کرد: بارش باران سطح جاده‌ها را لغزنده کرده و بی‌احتیاطی در این زمینه می‌تواند حادثه‌ساز باشد.

وی واژگونی و خروج از جاده را در شرایط بارندگی محسوس خواند و افزود: در محورهای اصلی و فرعی لغزندگی می‌تواند در صورت سرعت بالا موجب واژگونی خودرو و حادثه‌آفرین شود.

فرمانده پلیس راه گیلان به حوادث مرگبار روز گذشته در آزاد راه رشت‌ ـ قزوین اشاره کرد و گفت: روز گذشته یک دستگاه خودروی 206 به دلیل نقص فنی متوقف شده بود و سرنشینان آن پیاده شدند و در حال راه رفتن بودند که خودروی دیگر با آنها برخورد کرد و دو نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه توقف، ایستادن و تردد در آزادراه ممنوع است، خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید قانون بر این موضوع، در صورت بروز حادثه عابر مقصر است.

رستگار گفت: اگر راننده‌ای با نقص فنی خودروی خود مواجه شد باید آن را به شانه خاکی ببرد تا یگان‌های امدادی به آنها کمک کنند و نباید در آزادراه توقف داشته باشند.

وی ضرورت رعایت قوانین رانندگی را مورد تاکید رانندگان قرار داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم تمام رانندگان با رعایت نکات ایمنی رانندگی بدون خطر تصادف را داشته باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار