فرماندار لامرد گفت:بابیان اینکه نگاه دولت به قشر زحمتکش کارگر بسیار متفاوت است گفت: نگاهی که در دنیا به کارگر وجود دارد نسبت به نگاهی که در جامعه اسلامی وجود دارد بسیار متفاوت است چراکه در جامعه اسلامی آنچه اهمیت دارد کرامت، شخصیت و حقوق کارگران بوده، نه اینکه به کارگر به‌عنوان یک ابراز نگاه نکنیم بلکه آنان در صف نخست مبارزه با استکبار هستند و کشور را اداره می‌کنند.
کد خبر: ۳۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸ 06 May 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از فارس،عبدالرضا منصوری عصر امروز در مراسم تجلیل از کارگران این شهرستان که توسط ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر و خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر در سالن اجتماعات معلم شهر لامرد برگزار شد اظهار داشت: در هفته‌ای که گذشت اتفاق‌های مهمی همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان فارس در لامرد رخ داد که باید در تاریخ ثبت شود چراکه انجام کارهایی سخت و دشوار و به‌عبارتی‌دیگر نشد بود اما با تلاش‌ها به نتیجه رسید و سه پروژه بزرگ صنعتی، تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد عملیات اجرایی آن با دستور مستقیم رئیس‌جمهور از طریق ویدیواجلاس آغاز شد.

فرماندار لامرد افزود: در شرایط بسیار سخت اقتصادی سه پروژه بزرگ صنعتی، تولیدی کشور در دولت تدبیر و امید عملیات اجرایی آن در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد آغاز شد و این ‌یک افتخار بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم و دغدغه ما این است که فضا به‌گونه‌ای ایجاد شود تا سرمایه‌گذاران بیشتری در لامرد حضور پیدا کنند و واحدهای تولیدی بیشتری ایجاد و در راستای اشتغال پایدار حرکت کنیم و چرخ صنعت روزبه‌روز در لامرد بهتر بچرخد.

منصوری بابیان اینکه نگاه دولت به قشر زحمتکش کارگر بسیار متفاوت است گفت: نگاهی که در دنیا به کارگر وجود دارد نسبت به نگاهی که در جامعه اسلامی وجود دارد بسیار متفاوت است چراکه در جامعه اسلامی آنچه اهمیت دارد کرامت، شخصیت و حقوق کارگران بوده، نه اینکه به کارگر به‌عنوان یک ابراز نگاه نکنیم بلکه آنان در صف نخست مبارزه با استکبار هستند و کشور را اداره می‌کنند.

نماینده عالی دولت در لامرد بیان کرد: کسانی که کارگران بسیاری در لامرد تحت اشراف آنان است مواظب و مراقب باشند و بدانند که از کم‌ترین حقوق کارگران این شهرستان کوتاهی و چشم‌پوشی نخواهیم کرد و تمام اقدامات آنان زیر نظر است و امیدواریم تدبیر کنند و در مسائل کارگری به واقعیت‌های جامعه پی ببرند.

در ادامه این مراسم نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرمایه‌گذار بدون کارگر نمی‌تواند کاری انجام دهند و کارفرما و کارگر مکمل یکدیگر هستند.

سید موسی موسوی ادامه داد: امروز دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به لامرد و مهر دارد و خود دولت پای‌کار صنایع بزرگ این دو شهرستان است و این یعنی نگاه دولت به لامرد و مهر کم‌تر از نگاه به عسلویه و جاسک نیست.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور در سخنرانی‌های خود در سفر به استان فارس به آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه مهم صنعتی، تولیدی در لامرد و مهر اشاره‌های فراوانی کرد بیان داشت: این چهار پروژه بزرگ کشوری با اعتباری بالغ‌بر 10 هزار میلیارد تومان در لامرد و مهر عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد و در این زمینه شبانه‌روز تلاش کردیم و به‌طور یقین سرمایه‌گذاران بیشتری استقبال می‌کنند و در این دو شهرستان حضور می‌یابند.

موسوی اضافه کرد: مهم‌ترین هدف با آغاز این صنعت‌های بزرگ کشور در لامرد و مهر، اشتغال‌زایی نیروهای بومی است و شرایط بسیار خوبی پیش روی لامرد و مهر خواهد بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین وضعیت استخر مجموعه ورزشی، رفاهی کارگران لامرد نیز خاطرنشان کرد: امیدواریم و تلاش می‌کنیم تا سه ماه آینده این استخر مجموعه ورزشی رفاهی کارگران لامرد مورد افتتاح قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار