آیت‌الله ممدوحی:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ما در کشور قانون داریم و اگر سابقه وزرای پیشنهادی مرتبط با فتنه است، مجلس باید جلوی آن ایستادگی کند.
کد خبر: ۳۲۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹ 29 October 2016
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله حسن ممدوحی با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس اظهار داشت: ما در کشور قانون داریم و اگر سابقه این افراد مرتبط با فتنه است مجلس باید جلوی آن ایستادگی کند.

وی بابیان اینکه برخی می‌گویند دولت در تقابل با مجلس قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در این زمینه تکلیف را مجلس شورای اسلامی روشن می‌کند و بدون نظر مجلس آن‌ها نمی‌توانند وزیر شوند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأسیس دفتر حقوق بشر اتحادیه اروپا در کشور را مدنظر قرار داد و گفت: ما از اروپا سابقه خوبی نداریم و هر وقت آن‌ها با سروصورت زیبا آمدند زشت‌ترین کارها را انجام داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه ما از ورود کشورهای اروپایی به ایران جزء حیله، سابقه‌ای سراغ نداریم، افزود: آن‌ها همواره دنبال ایجاد جای پایی برای خود بوده‌اند که خوشبختانه مسئولان نظام با هوشیاری تاکنون جلوی خیلی از کارهای آن‌ها را گرفته‌اند.

آیت‌الله ممدوحی تصریح کرد: تا زمانی که پای آن‌ها به کشور باز نشده می‌توان جلوی آن‌ها را گرفت ولی وقتی آمدند باید منتظر ایجاد گرفتاری توسط آن‌ها برای خود باشیم و اگر دولت حواسش را جمع کند، اصلا نمی‌گذارد آن‌ها وارد شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار