معاون استاندار:
بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، هم‌چنان حق ورود به استانداری لرستان را ندارند
کد خبر: ۳۱۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 29 October 2016

 
به گزارش تابناک لرستان ،اگر چه در این روزهای اخیر موجی از مخالفت‌ها به‌صورت بیانیه و مصاحبه از سوی اصلاح‌طلبان استان در فضای رسانه‌ای استان در مخالفت با تغییر معاون اصلاح‌طلب سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، سیدحمید شاهرخی رقم خورد اما رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، عبدالرضا بازدار، بی‌توجه به این مخالفت‌ها، سرپرست جدید را معارفه کرد.
 
 معاون سیاسی، اجتماعی استاندار لرستان، سیدسعید شاهرخی ظهر شنبه هشتم آبان‌ماه به صورت شفاف و روشن گفت:«ما با این انتصاب در سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان مخالف هستیم و رد پای جریان مخالف دولت را در آن می‌بینیم».
 
شاهرخی تصریح کرد:«این‌ چنین انتصاباتی را مخالف سیاست‌های دولت تدبیر می‌دانیم و رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، آقای بازدار، هم‌چنان حق ورود به استانداری لرستان را ندارند و آقای استاندار هم چند روز پیش دستور دادند آقای بازدار حق ورود به استانداری لرستان را ندارد».
 
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان توضیح داد:«نباید انتصابات به‌گونه‌ای پیش رود که در بدنه‌ی اجتماعی و سیاسی حامی دولت تدبیر و امید، سرخوردگی و یأس ایجاد شود و متأسفانه چنین انتصاباتی، سرخوردگی حامیان دولت را به‌دنبال دارد که باعث تأسف است».
گفتنی است در روزهای گذشته، اصلاح‌طلبان صراحتاً مخالفت خویش را با تغییر سیدحمید شاهرخی اعلام کردند از جمله:رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی موسوی ؛انجمن اسلامی معلمان ؛ رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب استان لرستان، تغییر شاهرخی مخالفت کردند.
اما بازدار به این مخالفت‌ها توجهی نکرد و معارفه‌ی عیسی میرزایی به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه‌ی مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی استان لرستان را شنبه هشتم آبان‌ماه انجام داد.
از چند روز پیش که شنیده شد قرار است معاون توسعه‌ی مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی استان لرستان، سیدحمید شاهرخی که در بین اصلاح‌طلبان، به عنوان اصلاح‌طلبی شناخته شده است برکنار شود رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، عبدالرضا بازدار به جلسات استانداری راه داده نشد.
اما استاندار لرستان، هوشنگ بازوند هنوز به صورت رسمی مصاحبه نکرده است تا شفاف بگوید با این انتصاب موافق بوده است یا نه؛ یا در حالت سوم، نه مخالف و نه موافق، بوده. منتقدان بازدار گفته‌اند انتصابات تحت فشار برخی نمایندگان کلید خورده است.
 
شهرام شرفی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار