کد خبر: ۳۱۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳ 27 October 2016
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: در سال تحصیلی جاری بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته 600 گفتمان دینی در مدارس این استان با موضوع های مختلف حوزه اعتقادات اسلامی برگزار می شود.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام محمد فتاحی روز پنجشنبه  اظهار کرد: این گفتمان ها با موضوع های اعتقادهای اسلامی، عفاف و حجاب، فرقه های انحرافی، آشنایی با مذاهب و ادیان، حریم ها و حرمت ها، امام شناسی، مهارت های زندگی، آسیب های اجتماعی، مواد مخدر، جنگ نرم، ارتباطات نوین و پدافند غیرعامل برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این گفتمان ها را ارتقای دانش اجتماعی، اطلاعات و بینش دینی دانش آموزان اعلام کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته در هر مدرسه مقطع متوسطه اول و دوم اعم از دخترانه و پسرانه 6 گفتمان دینی برگزار می شود.

حجت الاسلام فتاحی تعداد گفتمان های دینی برگزار شده در سال تحصیلی گذشته در مدارس استان را 400 مورد اعلام کرد و یادآور شد: امسال این تعداد، گفتمان دینی در استان 50 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام از استقبال دانش آموزان این استان از گفتمان های دینی و اعتقادی این سازمان خبر داد که توسط اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شوند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار