فرمانده انتظامي استان مرکزی ؛
تابناک: فرمانده انتظامي استان مرکزی مهم ترين مولفه در تحقق راهبردهاي سازماني را توجه به مطالبات شهروندان در حوزه ماموريت هاي ناجا دانست و از افزايش 148 درصدي كشفيات مواد مخدر در مهر ماه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 26 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار "كيومرث عزيزي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت: محيط مأموريتي سازمان هاي مختلف در دنياي پيچيده امروز به اندازه اي دچار تغيير شده كه توجه به شاخص هاي دستيابي به موفقيت، نياز به روزآمدي و توجه به كليه شاخص ها در عرصه تغييرات اجتماعي دارد.

فرمانده انتظامي استان مرکزی اضافه كرد: نيروي انتظامي سازماني است كه براي دست يابي به اهداف والاي خود در تأمين امنيت شهروندان، بيشترين ارتباط را با متغيرهاي محيطي دارد و مهم ترين مولفه در تحقق راهبردهاي سازماني، توجه به مطالبات شهروندان در حوزه ماموريت هاي ناجا است.

سردار عزيزي ادامه داد:‌ پليس به عنوان نهاد واسط امنيت ، نمايان ترين وظيفه اش سازماندهي امور انتظامي جامعه به منظور برقراري نظم و امنيت عمومي مي باشد و در اين نگاه كه با توجه به بازخوردگيري هاي مستمر از نگاه شهروندان احصاء شده است، برخورد قاطع پليس با هنجارشكنان به ويژه سارقان و قاچاقچيان و توزيع كنندگان مواد مخدر از جمله اقداماتي است كه با جديت در دستور كار قرار دارد.

وي از كاهش 10 درصدي سرقت در مهرماه سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و تصريح كرد: يكي از مهم ترين مولفه هاي دستيابي به توفيقات ناجا در كاهش سرقت مشاركت دهي دستگاه ها و اقشار مختلف مردمي در حوزه نظم و امنيت است كه در تداوم طرح هاي پليس ،تاكيد و برنامه ريزي پليس ، ارتقاء كيفي و اثر بخشي اين تعاملات اجتماعي است.

اين مقام ارشد انتظامي با تاكيد بر اينكه پليس براي برقراري مطلوب نظم و امنيت، توجه خود را بيش از پيش به حوزه‌ "پيشگيري اجتماعي" معطوف داشته است افزود: يکي از راه‌هاي اساسي براي تحقق پيشگيري اجتماعي، آموزش‌هاي همگاني است و پليس با اين رويكرد ،اجراي برنامه‌هاي آموزش همگاني را از مدت‌ها قبل به دو شيوه‌ي حضوري و غير حضوري در دستور كار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار